Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av Frida - 25 februari 2012 13:37

Sån liten go bebbe!

Haha håller själv på att skratta ihjäl mig!



Och här är ett till roligt klipp!


Herregud skrattar bara för att man river sönder ett papper!


Av Frida - 25 februari 2012 12:03

Vilken är din favorit superhjälte, och varför?

 

Min superhjälte är helt klart Mästerkatten!

Om ni vill veta varför, så måste ni se på Mästerkatten! Där är han helt underbaaaaaar...


 

My love... <3 :D

Av Frida - 24 februari 2012 19:50

Dag 5 - En bild från någonstans du har varit. 

 

 

Detta är en bild från antingen Parken Zoo eller Kolmården på en jaguar eller nåt. Hade tyvärr ingen från när jag var i Thailand men det kommer upp här någon gång.


Poss Poss

Av Frida - 24 februari 2012 19:13

    Alltså har haft en toppen super dag! Först åkte jag, Lea och Julia in med bussen tjugo i tre till stan. När vi till slut kom fram dit vi skulle, med tack till våran lärare som satt på bussen och hjälpte oss går vi direkt till bioshopen och hämtar ut biljetterna och sen beger vi oss till mitticity och går på bokrean. Vi var där tills fyra och då skyndade vi oss tillbaka till Sf. Köpte lite snacks och dricka och gick ned på toaletten. Äntligen var vi vid våran biosalong och satte oss! Först kom reklamen och till slut började den, Mästerkatten i 3D. :O Den var inte alls som jag förväntat mig, mycket bättre än jag trodde och, inte direkt de handlingarna jag tänkt mig. När filmen var slut gick vi upp till Mc och köpte glass och cheese burgare i väntan på mamma. Och här kommer min recension!


Rolighetsfaktor:     4/5

Romantikfaktor:       3/5

Sorglighetsfaktor:        3/5

Slutbetyg: 5/5

Den var helt klart superbra!


Och nu kommer snart Julia för hon och Lea ska sova över här!

Kan det bli bättre??!!

Tack mina kära vänner!

Av Frida - 23 februari 2012 20:29

   Kort inlägg.

Hockey nu. Fbk-Aik 3-0 Jäääähh! Förresten om ni undrar vad a.m betyder så menar jag allt möjligt. Jag ska kanske/förmodligen gå på bio i morgon! Mästerkatten i 3D! Med två av mina bästisar. Fett nice!


Kommentera Mera!!!


Poss Poss


Av Frida - 23 februari 2012 17:12

Dag 4 - En ovana du önskar att du inte hade 

 

En ovana jag önskar att jag inte hade...

Hmm, jo att jag jämt dröjer ut på saker som jag måste/ska göra!

Det önskar jag faktist att jag inte hade :) Som nu, nu dröjer jag ut på att ringa till min granne


Poss Poss


Av Frida - 23 februari 2012 16:54

Ja då var 1/3 sprutor för vaccin mot livmoderhalscanser tagen!

Gjorde faktist lite ont när smörjan kom IN i armen och det försvann ju inte föräns hon tog ut sprutan! :/ Det tycker iaf jag!

(Inte jag)


  

(Jag och mitt plåster!)



Poss Poss


 

Av Frida - 23 februari 2012 15:57

Här kommer fortsättningen på bildbomben!   Luktar det gott lilla Sara?   Nakenfisar! ^^     Goa tjejerna    Sara vilka vackra ögon du har..   Snygg istapp?       En till istapp    Fina blommor!    

Blombuketter gillar jag!      Och här har vi en liten del av familjen  

Snacka om LÅNG TUNGA!


Hoppas ni blev nöjda, kommentera jättegärna vad ni tycker, hur bilderna blev o.s.v


PossPoss


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards