Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av Frida - 22 februari 2012 20:01

   Dag 3 - En bild du "anser" konstnärlig

 

 

 

Tyckte att denna bild blev ganska konstnärlig när jag tog den! Blev RIKTIGT nöjd :)

 

Poss Poss nu ska jag se på mästerkocken!   

Av Frida - 22 februari 2012 19:37

Bildbomb var det!                              


Åh jag hinner inte mer nu så jag gör klart det imorgon!

Av Frida - 22 februari 2012 16:21

Gjort en bild som jag blev riktigt nöjd med! Ska på innebandy nu ses sen!


JawwJaww

 
Av Frida - 22 februari 2012 15:19

Hej på er! Nu har jag gjort en ny header! Blev faktist väldigt nöjd med den..

Är med Tova nu för vi ska på ett fotbollsmöte och träning sen. Lyssnar just nu på Send me an angel by Scorpions.

Ni måste lyssna på den för den är superbra. På tal om musik så hade jag musik idag, det var den roligaste musiken vi har haft för vi fick träna på att spela Du gamla, Du fria på gitarr och jag kan ganska mycket även fast jag inte spelar gitarr. Nu ska jag hjälpa Tova att göra en header till hennes nystartade blogg, modelltova.bloggplatsen.se

heter den.



Kramissss


Av Frida - 21 februari 2012 18:45

Vi hade verkligen roligt på gympan igår. En av bästisarna, Julia började i min mentorsgrupp idag och hon, jag och en till kompis åkte istället tefat i en liten backe. Alltså jag hade mobben i fickan så en gång filmade jag när vi åkte! Kommer lägga upp den här någon dag! Och liksom det fanns en grop i backen så om vi åkte rakt så svängde man ner i gropen! Vi asgarva! :D alltså kan ni inte kommentera lite? Jag har bara fått två ynka kommentarer... Jawwjaww på er! ( poss poss på mitt språk! ;)

Av Frida - 21 februari 2012 16:27

Ja vi gick ut. Lea och jag gick först till Trixie, en söt liten hundvalp som jag kommer skriva mer om någon annan dag, och lekte med henne. Tyvärr ville hon knappt leka med oss utan ville bara in till sin hundpappa Bolt som var på besök. Jag kan förresten lägga in en bild på henne!

Men först skriver jag färdigt. När vi hade lämnat in henne så gick vi hem och frågade Julia om hon ville följa med och gå till lekparken. Sen kom vi överens om att bygga en koja. Och vi blev lite arga för hennes lillasyster Elina spionerade på oss!

Oj nu ska vi gå upp och göra semlor! Puss Puss här kommer bilden



 

Av Frida - 21 februari 2012 13:58

Ja, då har jag för första gången sen jag kom hem från Thailand med mig bff hem efter skolan! Har verkligen sett fram emot den dagen vi skulle va. Vi ska nog ta och gå ut en liten stund, vi kom hem tidigt eftersom vi slutade klockan ett idag.



  

Av Frida - 21 februari 2012 13:48

Ja som hade hoppats att hon beställde tandställning åt mig! Och så sa den där Bodil bara " ja vi får vänta till du tappat några tänder så vi kan veta vad vi ska göra!"

Vilket tandläkare...

Ja det var väl det jag tänkte skriva om tanläkaren igår då. Inlägget blev inte så långt men ni får veta lite i alla fall!


KOMMENTERA!


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards