Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av Frida - 21 februari 2012 13:33

Dag 2- Betydelsen av ditt bloggnamn


    

Faktum är att det inte har någon speciell betydelse utan att jag bara kom på det :)







Av Frida - 21 februari 2012 13:28

Nej, just precis! Jag hann aldrig att skriva inlägg på eftermiddagen igår! Men jag skriver inläggen nu istället!


Ps: JADEN SMITH I LOVE YOU!!!!





Tack för att du finns min älskling!!

Av Frida - 20 februari 2012 08:11

Börjar sent idag. Vi har idrott på IP första passet så då börjar vi vis tio i nio. Det är tack vare vår fröken Marie! Hon säger att vi inte behöver gå på morgonsamlingen utan att vi kan få sovmorgon. Och idag händer en superrolig grej! Julia min bästa vän och granne ska börja i min grupp! Och tack Sabina för den första "frågan" !

Tänkte att jag kanske skulle börja med frågestund när det börjat komma lite fler folk som tittar.

Sitter just nu och spelar

Haha det är skitroligt! Man skjuter iväg kossor som ska få bort några djur ifrån en speciell bricka!

Oh no! Jag kom just på att vi ska ta spruta på torsdag!!!    OCH ha ett prov som vi bara får träna på i skolan...! Ajdå!


Nej nu blir det inget längre inlägg för nu måste jag göra mig i ordning för jag ska åka med Julia upp till IP


Puss på er och ha en superbra dag!   



Av Frida - 20 februari 2012 08:06

Nu drar det igång! 1-30 är beställd!

Dag 1 

 Ett nytaget foto:

 

 

   


Tio intressanta fakta om mig:


- Jag har fyra systrar och en bror


- Gillar skolan ganska mycket ;)


-Mitt favorit program är Robinsson


-Hatar Justin Bieber och Eric Saades röster


-ÄLSKAR Jaden Smith   


-Skulle vilja prova att vara en apa i en dag!


-Vill jobba med att stoppa mobbning när jag blir stor eller bli tatuerare   


-Har varit i Thailand två gånger, Turkiet två gånger, Bulgarien en gång, på Kanarieöarna en gång, i Mallorca en gång, Danmark en gång, Norge en gång, Burma en gång och mellanlandat i Kina och Ukraina en gång.


-Kan typ inte slänga saker jag har även fast det bara är skit


-Mitt rum ser ut som ett bombnedslag för jag städar nästan aldrig


Så, det var dag 1. Dag 2 kommer i eftermiddag eller imorrn :)

Av Frida - 19 februari 2012 14:50

TjaoTjao på er! Ville först och främst säga TACK till alla som tittade på min blogg igår! Det var 15 stycken :} Vad tyckte ni om Mello igår då? Enligt mig så var det jättetrist, det fanns ju knappt någon som var bra! Fast okej, Molly var helt okej. Tänkte gå in på youtube och lyssna på de som redan har sjungit...Jaja, detta inlägg ville jag bara skriva om det lixom.Puss puss

Av Frida - 18 februari 2012 17:14

Fråga inte. Det gick så J*VLA dåligt så ni vill inte veta. Matchen asså.

Men jag berättar ändå. 0-13....

Så nu har ni fått veta det nu avslutar jag detta inlägg och glömmer det.

Av Frida - 18 februari 2012 08:37

Ja jag tänkte börja med dag 1-30 här på bloggen, mycket av mina idéer får jag från tiniemmas blogg.

Det innebär att jag ska lägga in en bild varje dag om jag kan och hinner på det ämnet som står nedan.

Jag ska helst ta alla själv. 

Dag 1 - Ett nytaget foto på dig och 10 intressanta fakta om dig.

Dag 2 - Betydelsen av ditt bloggnamn. 

Dag 3 - En bild du har tagit som du anser är ``konstnärlig`` 

Dag 4 - En ovana du önskar att du inte hade! 

Dag 5 - En bild från någonstans du har varit. 

Dag 6 - Vilken är din favorit superhjälte, och varför? 

Dag 7 - En bild på dina gummistövlar. 

Dag 8 - Korta små mål för denna månaden, och varför?

Dag 9 - Något du har varit stolt över dom senaste dagarna. 

Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg.

Dag 11 - Mitt första julminne. 

Dag 12 - När och varför började du blogga? 

Dag 13 - En bild hemifrån. 

Dag 14 - En bild på dig och din familj. 

Dag 15 - Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle skriv ner de 10 första sångerna och vad dessa betyder för dig!

Dag 16 - En till bild på dig själv.

Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?

Dag 18 - Min garderob.

Dag 19 - Smeknamn du har, och varför du har dom.

Dag 20 - Min favoritbok.

Dag 21 - En bild på något som gör dig lycklig.

Dag 22 - Vad gör dig annorlunda ifrån alla andra?

Dag 23 - Någonting jag vill ha.

Dag 24 - Favoritrecept.

Dag 25 - Vad kan man hitta i din väska?

Dag 26 - Din favorittid på året

Dag 27 - Varför gör du denna 30 dagars utmaning?

Dag 28 - En bild på dig från förra året, och en från iår. Hur har du förändrats sen dess?

Dag 29 -  Vad har du lärt dig denna månad?

Dag 30 - Din favoritsång

Om ni inte förstår just nu så kommer ni att förså när jag väl börjar med det.

Av Frida - 18 februari 2012 08:21

Ja rubriken säger nästan allt! På torsdag ska tjejerna i min klass ta våran första livmoderhalsSpruta och dessutom ha ett prov som vi bara får träna på i skolan! Jag funderar på om jag ska köpa bedövningsplåster eller inte, vad tycker ni? Jag har ett litet önskemål av er, skulle ni kunna tipsa om min blogg så att jag får fler besökare? Det skulle vara jättesnällt i såfall. Och en till sak som skulle vara jättesnällt är att följa min blogg via blogglovin eller bloggkeen! Jag lovar er att det inte är ett virus. Byee

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards