Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Frida - 31 mars 2012 20:14

Här kommer bilder från festen! Fast inte alla såklart, för det är jättemånga... :O

Ska skriva en sak till innan bilderna kommer;

Till slut, efter typ mitt sista försööök, så har jag iaf kommit en liten bit på vägen med min design! Jag har bytt presentationsbild nu! Fast nu återstår bara allt annat :/


Varsågoda!

                         


Kommer nog några till nån dag, och då kommer det nog vara bilder på huvudpersonen mest! ;)


Nåväl. Nu ska jag gå upp till Busan :)

Av Frida - 31 mars 2012 19:51

Ska du delta i Earth hour?

Det är frågan, att släcka, eller att inte släcka! ... :O

Släcker du?

Kommentera i detta inlägg! :)

 

Av Frida - 31 mars 2012 14:03

Ska nog till stan om allt blir som planerat i eftermiddag med Martin, Samme och Lovisa. Fast vi ska skjutsa Lovisa till hennes farfar för hon har fått i födelsedagspresent att se på teater med han :)

Nåväl. Vi ska nog se på bio, Lorax eller Piraterna :) Tror det blir Lorax för Martin har inte sett någon 3D bio och Lorax visas i 3D idag.

Aja

Igår kväll så gick jag och Julia klockan kvart i åtta typ till moster Malin och min kusiner för vi skulle passa småbarnen när Malin och Micke gick backarundan :) Fast som tur var sov de hela tiden och jag och Julia fick se på Let´s dance tills de kom tillbaka och så gick vi i en paus..

Sen sov jag över hos Julia och vi hade väldigt roligt för vi tog mascara på våra ögonbryn och satte på prickar av läppglans som dekoration brevid ögonen :D

Och om någon frågar Julia: " Har du använt mascara någon gång? " så kommer hennes svar bli:

" Ja, fast då var det på mina ögonbryn ;D "

Vi somnade typ klockan tjugo i elva och vaknade vid åtta! Man kan inte kalla oss sömntutor! :P


Ni ska få se att det snart kommer upp en bakgrund och sånt för pappa ska hjälpa mig med det. :-)

Skriv i bloggkärleksgrejen!


Kram Fridaa


P.s Det kommer inte bli några inlägg om Dag 1-30 föräns pappa har hjälpt mig för jag lan inte heller ladda upp bilder! :/


Av Frida - 30 mars 2012 14:57

Dag 16 - En till bild på dig själv


Ja, som sagt hoppar jag över dag 15 för jag har ingen mp3 eller ipod!



 



( ÄNTLIGEN vet jag hur jag kan ladda upp bilder! )

Av Frida - 30 mars 2012 14:48

Ja nu har man en ny grej på bloggen, bloggkärlek kallas det! Ni hittar den saken nedanför menyavdelningen "omröstningar" och hoppas att ni kommer använda er av den :)

Och en sak jag undrar, är det NÅGON där ute som skulle kunna göra en design till mig? För jag har nämligen en puckad dator! Det går inte att lägga in bakgrund eller bakgrundsfärg, presentationsbild eller presentationstext, så SNÄLLA hjälp mig ni som kan!!!

Kommentera om ni har lust att hjälpa mig:) .


Kram

Av Frida - 28 mars 2012 19:15

Dag 14 - En bild på dig och din familj.


Jag har ingen bild på hela min familj!

:P

Av Frida - 28 mars 2012 19:08

God kväll på er!

Sorry om jag inte bloggat på ett tag men när jag har varit inne på bloggplatsen har jag typ TUSEN gånger försökt att ändra så att det finns en bakgrund, en presentationstext och en presentationsbild på bloggen! Fy FASEN vad jag är trött på att det inte går att ladda upp sånt men nu ska jag försöka på familjens dator istället.

Aja men nu har jag nyss duschat eftersom jag har varit på innebandy träning från fem till sex.

I morron ska jag sova över hos Lulle men det blir lite bloggning ändå på eftermiddagen för jag ska

inte dit direkt.


Ni får nöja er med en gammal bild så länge! ;)


 



P.s KOMMENTERA MERA!!!! :D



Av Frida - 25 mars 2012 12:48

Hade en underbar kväll igår! Vi festade och åt mat och det var superkul! Jag och Linnéa gick hem till henne typ vid kvart i tolv. Alltså jag kan inte förklara hur mycekt vi dansade och hur kul det var! Men ni kommer få massor av bilder! :D

Fast inte just nu eftersom min dator är puckad och jag kan inte ladda upp bilder!   


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards