Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

Godmorgon!

Av Frida - 17 mars 2012 09:29

Godmorgon på er! Hade en väldigt kul kväll igår med Lea. Vi påbörjade

en ny tidning som vi döpte till Meowte. Det är en tidning om lite allt möjligt men vi kommer

typ alltid lära er rita något speciellt djur/människa/vad som helst.

Idag ska min familj och jag åka till mina kusiner Rickard och Miriam för Rickard

fyller två år idag ;)

Åhh! Kan inte lägg in min nya länkning till Leas blogg så det får bli

en gammal bild!


 


Kraaaaam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards