Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Svar på tal

Av Frida - 21 mars 2012 19:57

Hej på er! Tack så mycket för alla kommentarer/frågor till min frågestund! Tänkte lägga upp svaren och frågorna nu!


Juni:

Gillar du min blogg? Berätta varför :D

Hur många år är du?:)
Läser du min blogg ofta som en favoritblogg?
När började du läsa den? :)

Kram!

Svar:

Ja jag gillar din blogg, eller snarare sagt ÄLSKAR den! :D

Jag är 11 och fyller tolv i år :)

Din blogg läser jag som en favoritblogg, alltså VARJE dag!

Jag började läsa den i söndags!!! :D

Kram!


Emma:

1. Är du kär i nån? :)
2. Favoritskolämne?
3. Favoritmat?
4. Vilket land skulle du vilja bo i om du inte bodde i sverige?

Det för mina frågor ^^

Svar:

1. Ja lite..

2. Engelska och Matte!

3. Tacos såklart :D

4. Hmm... det vet jag faktist inte.

Tack Emma!


Lea:


Skriv 5 saker du gillar :)

Svar:

1. Dig!

2. Juni Carlstofts blogg!

3. Familj och släkt!

4. Kompisar :D

5. Matte :DD


Kajsa:

Vad är det mest pinsammaste som har hänt dig?

Svar:

Hmm.. Du det vet jag faktist inte..

Det skulle väl vara när jag kissade ner mig i en gunga på skolan!


Ellen:

Kan inte du intervjuva mig till din blogg?

Svar:

Jo visst! Säg bara till när du har lust!


Ellen:

Hej frida! är du kär i någon

Svar:

Ja lite..


Fellan

Vem är du kär i?

Svar:

Han börjar på L och är ingen från skolan.


Det var alla! Tack än en gång alla som frågade!!!



 
 
Ingen bild

pappa

22 mars 2012 11:21

Kan nästa bokstav vara ett u efter L? ;) Svejs!

Frida

22 mars 2012 16:33

Ja ;) Svejs!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards