Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Frida - 19 mars 2012 15:57

Hej på er! Är nu hos kompis som jag inte har varit med på skitlänge kännns det som! :D ☺

Hon ska klippa sig idag och då ska hon klippa lugg som jag har :) Har hjälpt henne med en muspekare till hennes gleeblogg.

Det är så tråkigt för Lea har magsjukan! Så då kan inte jag va med henne.


Kram kram!

Av Frida - 19 mars 2012 15:41

Hej på er! Som ni nog har sett så har jag skaffat bloggen en muspekare, och inget mindre än The Hunger Games symbolen! Är det bara jag eller är den väldigt snygg?! Ska se om jag hittar någon snyggare men tills vidare så får den vara väldigt bra :) <3 ♥ Blev väldigt nöjd med den! Om ni vill veta var jag fick den ifrån så ställ en fråga om det.


Av Frida - 19 mars 2012 07:26

Ännu en TRÅKIG skoldag framför sig. Kommer arbeta med NO i två timmar idag!! :@ Det är verkligen inte roligt eftersom vi ibland inte ens får rast! #


Jag ska kanske göra ett videoinlägg någon dag och lägga in på bloggen! Fast i så fall tillsammans med en kompis! ;) Det skulle vara ganska kul ^-^ Vad tror ni om det vaa?

Kommer också börja skriva om boken och filmen Hungerspelen. <3 Det är ABSOLUT ( Nu kan ingen bok slå den ) den BÄSTA boken jag läst i hela världen!!! <3 ☻ ♥


...

Av Frida - 18 mars 2012 19:40

Hej! Jag har varit hos mammas moster Lulle hela dagen så jag har inte kunnat blogga förens nu ;)

Det här har jag gjort idag:

Läst, löst korsord, ritad påskbild till påsktävlingen i NWT, varit till kyrkogården med Lulle och spelat kort! ^-^

Tycker jag har haft en väldigt rolig dag idag :) ^-^

Någon mer som ska vara med i påsk tävlingen??!!

Skulle vara kul om man visste någon...

Kommer några vattenbilder, som jag nu tack vare snälla Emma i min klass vet hur man gör! :D Tack så mycket Emma om du läser detta ^-^ Kan ju länka till hennes blogg också; tiniemma.bloggplatsen.se


Nej nu ska jag nog ta och gå och fota lite vattenbilder!!


Kraaaaamis

 

Av Frida - 17 mars 2012 14:21

Här är en bild till dig Lea !

 

Hoppas du tycker den blev bra!

Och här är hennes blogg!

http://leeislife.bloggplatsen.se

Kraaaam

Av Frida - 17 mars 2012 14:10

Dag 11 - Mitt första julminne.


Alltså, jag vet inte vilket mitt första julminne är men det skulle väl vara när jag firade jul hos farmor och jag och mina kusiner låtsades vara rädda för tomten och gömde oss bakom soffan ! xD ^-^ Eller så var det när vi firade jul hos farmor och jag fick ett gosedjur av pappa och Samuel som jag älskade och tyckte var så mjuk ! ♥

Men jag har absolut ingen bild på det.


Kraaaam

Av Frida - 17 mars 2012 14:00

Ja nu är jag hemma från kalaset. Han fick många presenter och blev glad av ALLA ! Till och med kläderna han fick som barn inte brukar tycka är så kul att få ;)

Ny header, vad tycks? Jag vet att jag ofta gör nya headers men jag ville ha en med lite färg och sommarkänsla

i :) ♥ Om ni undrar vart jag gör mina headers så gör jag de på photovisi.com och tar bort reklamskylten som sitter på i paint ! Jag rekomenderar verkligen den sidan för det blir så bra bilder där :) Man kan ladda upp från datorn och ta kort med videokameran.

Ska sova hos mammas moster Lulle idag så det blir inte så mycket bloggning ikväll. Vi ska nog se på "Smartare än en femteklassare" :) Det verkar väldigt roligt !

Längtar så himla mycket tills på lördag för då har vi mammas fyrtio års fest ! ^-^

Det kommer ganska mycket folk och då får jag träffa många som jag inte träffar så ofta !

Bara så ni vet så gör jag Dag 1-30 flera gånger per dag men det är för att jag inte orkar vänta tills nästa dag !

Nu ska jag bara skriva färdigt detta inlägg sen ska jag göra ett till inlägg med Dag 1-30. xD


Kraaaaaaaaam

Av Frida - 17 mars 2012 09:54

Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg.


Lyssnar inte på så mycket musik och särskilt inte någon speciell låt när jag är glad, ledsen eller arg.

:)


 

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards