Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Frida - 17 mars 2012 09:29

Godmorgon på er! Hade en väldigt kul kväll igår med Lea. Vi påbörjade

en ny tidning som vi döpte till Meowte. Det är en tidning om lite allt möjligt men vi kommer

typ alltid lära er rita något speciellt djur/människa/vad som helst.

Idag ska min familj och jag åka till mina kusiner Rickard och Miriam för Rickard

fyller två år idag ;)

Åhh! Kan inte lägg in min nya länkning till Leas blogg så det får bli

en gammal bild!


 


Kraaaaam

Av Frida - 16 mars 2012 20:11

Ville bara meddela att jag har ätit TACOS idag på kvällen! Tycker verkligen om tacos så mycket :)

Skriv om ni tycker att det är gott/äckligt o.s.v

Måste upp till bästisen och greja lite <3


Kraam

Av Frida - 16 mars 2012 20:07

Länkning till min bästa vänn här!    Hon har ju varit så snäll och länkat till min blogg :)


Till deeeeeejj




Kraaam


Av Frida - 16 mars 2012 19:58

Dag 9 - Något du har varit stolt över dom senaste dagarna.

Hmm... vet inte.

kanske att jag inte varit inne på datorn så mycket ;)

Av Frida - 16 mars 2012 19:42

Ja så här har min dag sett ut;


Jag gick ju såklart till skolan och slutade klockan två, ÄNTLIGEN fredag!

Lea och jag får skjuts av Julia och hennes morfar Göran, det är skönt att vi slipper gå ;)

Sedan äter jag och Lea mellis och går sedan ner till datorn och väntar på att Julia ska komma, vi brukar va med Julia när jag och Lea ändå är.

När Julia komm hit går vi ut och kör dunken och hajen med Elina, det är ju så bra väder ute!

Efter en stund gungar vi på den stora gungan alla fyra tillsammans, jag vet att vi är tokiga ;)

Sedan kom Martin, Sara och Lovisa och är i lekparken en stund, och jag lekte såklart mycket med Sara.

Till slut går vi hem och kommer inte på vad vi ska göra, så då går Julia hem och vi träffas senare på kalas hos Elina. Föräldrarna säger att vi kanske ska gå ut så då gör vi det, hoppar hopprep såklart ;)

Sedan kör jag, Julia, Lea och Elina vinken, det är faktist superkul med vinken.


Orkar inte skriva om ikväll men jag kan berätta att Lea ska sova över här och att vi kanske ska se på Hunger games premiären på fredag nästa vecka på bio :)


Bjuder på en bild jag nyss redigerat

 


Kommentera snygg/ful o.s.v :)


Kraaaaaaaaaaaaaaaamiss

Av Frida - 15 mars 2012 07:51

Dag 8 - korta små mål för denna månad

 

  • Samla till något och inte slösa
  • Köra superhårt i skolan
  • Va ute så mycket jag kan
  • Inte va inne på datorn för länge

Det var några korta små mål för denna månad ;)


^-^

Av Frida - 15 mars 2012 07:46

Jag LYCKADES!!!

Drog själv ut tanden i tisdags hemma på kvällen! Nu ser det så konstigt ut för det är ett stort hål :) Det tog ett tag att få ut den men till slut gick det! Har ni hört att jag en gång när jag tappa tand så skulle jag skölja av blod från den, då råkade jag dra på full fart så att tanden gled ner i handfatets avlopp typ ;) Martin var snäll och skruvade isär den så att min tand kom fram ^-^


Nu ska jag gå till skolan snart, har vikare som heter Aida tror jag ...


 

Av Frida - 15 mars 2012 07:45

Ja, disco har jag varit på i går kväll på fritisgården ;) Därför har jag inte bloggat och också för att jag var ute med kompis på eftermiddagen.

  

Imorron ska det bli jättekul för jag får träffa pappa & co och se på när pappa spelar föräldra match mot Samuel! Sen ska vi gå till Baren och äta piiiiiiiiiiiiizza! Mums :)


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards