Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

Godmorgon

Av Frida - 12 april 2012 09:27

Godmorgon!

Vaknade nyss, ganska skönt att inte vakna vid halv nio som jag brukar göra hemma

hos mamma. Så som dagen ser ut så ska vi först äta lunch och så

och sen åka med pappa till hans jobb i Örebro och titta hur det ser ut. Efter det så åker vi till Lek-

och buslandet, som också är i Örebro.

Vet inte om vi ska göra något mer efter det,  vi åker nog hem då.

Jag har ett bloggtips och det är på Juni Carlstofts blogg.

Klicka häääär för att komma till bloggen.


 


Kraam

 
 
Emelie

Emelie

12 april 2012 10:22

Sv: hur menar du att det inte funkar att skriva? Menar du när du skriver så kommer inte texten upp? Isåfall kan det vara för du har skriver
Med vit text på vit bakgrund i såfall ändrar du färgen innan du skriver eller så markerar du texten och ändrar färgen som är en vit ruta öppe i högra hörnet lite i mitten ligger den! Om du inte fattar så skriv på min blogg så kan jag göra en beskrivning

http://www.empaas.blogg.se

 
Ingen bild

malin

14 april 2012 20:03

Hej Frida

Det är så kul att läsa din blogg så vi vet vad du och Samuel gör på dagarna när ni är hos pappa och Annika. Frittfall lät ju jätte läskigt! Att du vågar?! Och att Carma vågar!!

Idag har vi varit till pappa och Mia jag och barnen. Micke har kört rally. Sen på eftermiddagen var vi till loppisen i Tidafors, vi köpte inget. Imorgon kommer ni hem! Hoppas påsklovet varit bra men att det ändå blir kul med skola igen. KRAM älskade Frida

Frida

14 april 2012 20:21

Hej Malin!

Vad roligt att du gillar det jag skriver :) Det är alltid kul när någon kommenterar sånt! :)
Haha, kan inte heller förstå hur CARMA vågade, jag själv är ju ganska modig av mig! :D

Okej, hur hade ni det hos Moffe då och hur gick det för Micke?
Mitt påsklov har varit jätteroligt fast det är ändå skönt att skolan börjar nu då man kan träffa alla sina kompisar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards