Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Gårdagen

Av Frida - 24 april 2012 07:18

God morgon!


Har ni sovit gott?

Tänkte berätta om gårdagen nu, i väntan på att gå till skolan..

Skrev ju ett kort inlägg precis innan jag åkte iväg, alla har kanske inte sett det, men i alla fall så

åkte vi och slommade! Igen :)

Så nu har vi varit ute och slommat två gånger på mindre än en

vecka och igår följde då Martin med istället för mamma, för han ville också vara med

och se om vi fick napp.

Titta på bilderna jag tog.


Jag hittade ju såklart någonting att ta kort på!

 

   Vad är det för filur som går där? Nä! Det var ju bara Samuel! :)  

Här sitter jag och äter min egna kålbulle :)  

Jag och Samuel och Martin går iväg till den större sjön för att titta på den och utsikten innan det blev beckmörkt. Alltså, det var mörkare när jag tog bilderna men det blev blixt.

 

Jag tycker om när det speglar sig i vattnet..

Haha :)   

Samuel leker med elden..  

 ..och jag lyckas fånga det på bild så att det ser super coolt ut! :)  

Här står vi och spelar Rumble i väntan på slom :)  

Efter lång väntan ser vi äntligen att vi hade tur ikväll! Detta är vår första SLOM!  

 Nu blir det bara fler och fler i hinken.  

Detta är sista bilden på slommen men det kom fler, ca 10 stycken fick vi :)  


Det var allt en härlig dag, kompisar, fotning och slomning, och vi fick ju napp!


Ha en trevlig dag!


 
 
Johanna

Johanna

24 april 2012 08:22

Vill du ha fler besökare på din blogg?
Alla får en länk denna vecka, läs mer här.
http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/22-april-2012-veckansblogg.html#comment

http://johannasperspektiv.blogg.se

 
Ingen bild

mamma

24 april 2012 21:38

Fina bilder, håller med om att det är tjusigt när det speglar sig i vattnet! Och kul bild på de små små fiskarna :) Inte mycket till middag men ändå, kul det kom några iaf.
Fortsätt blogga som du gör, det är kul att läsa vad du gör om dagarna (även fast jag ju kan prata med dig...) och kul att se fotona - duktigt av dig att lägga in dem direkt.
Puss på dig

Frida

25 april 2012 07:27

Tackar! Nej inte direkt till middag men att smaka på räckte de till :)
Puss & kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards