Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

........

Av Frida - 24 april 2012 20:30

Hej på er!

 

Jag börjar få slut på idéer när det kommer till rubriker, det blir bara tråkigare och tråkigare rubriker!

 

Men alltså vet inte riktigt vad jag ska blogga om nu   

Jag har väl haft fotbollsträning förut, väldigt kul som vanligt och jag fick det nummer jag ville ha på tröjan, #21!!!   

Och en sak jag har tänkt på, om ni ska kopiera mina bilder och typ lägga upp på er blogg

så MÅSTE ni skriva i samma inlägg att det var mig ni fick de ifrån, för annars blir det som om de tror att det var ni som tog bilderna och det vill inte jag, för jag vill lixom att de ska vara mina!   

Så det får ni tänka på, annars gör jag så att man inte kan kopiera!


På torsdag ska jag ta HPV-spruta igen, den andra av tre. För er som inte vet vad HPV betyder så betyder det livmoderhalscancer fast på typ latinska eller något!   


Alltså nu har jag en sak som ni ska svara på;

Vad tycker ni att jag ska blogga om?

 

Den MÅSTE ni svara på, så enkelt är det!


Tänkte lägga upp "kaneltestet" videon någon dag, kanske hinner jag idag eller i morgon, även fast inte så många kommenterat som skulle!


Ha en bra dag i morgon,


KRAM




 
 
Ingen bild

pappa

24 april 2012 21:27

Jag tycker du ska blogga om tankar o känslor, funderingar du har om saker och ting! Inte vad andra vill att du skriver utan skriv det du känner för! Kom ihåg att det är DIN blogg o att du skriver för dig själv ;)

Frida

25 april 2012 07:26

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards