Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Tjollevipp!

Av Frida - 27 april 2012 18:01

Tjollevipp på er! Har ni haft en bra dag?

 

Efter att skolan slutade blev jag förvånad för då stod pappas bil på parkeringen när de egentligen skulle komma vid 3-4   

Men nu har vi typ "landat" i några timmar här typ och jag har suttit och pärlat pärlplattor som jag ska göra till örhängen, det var kul och jag blev nöjd men gud vad jag får ont i nacken när jag sitter och tittar med nedböjt huvud i burken!   

Jag kan lägga upp en bild på hur de blev någon dag nästa vecka   

Annars ikväll så kommer Annikas kompisar och de ska ha en tjejkväll här, och pappa och Annika berättade en kul sak förut!

Igår kväll hade Carma kommit med sin almanacka och sagt att hon skulle skriva i sin blogg!   

Haha, hon kommer bli en STOR bloggerska när hon blir stor, som redan börjat blogga vid tre års ålder!   


Gud vad man taggar inför Mora-Cupen då! Ska bli så jäkla kul!   

Här kommer videon där vi testar kaneltestet!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards