Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Frida - 23 april 2012 19:49

Då drar man och slommar igen då! Vi hoppas på napp! :) Ha en bra kväll och sov gott

Av Frida - 23 april 2012 18:02

Hej på er!

Här kommer alla bilder som jag tagit med Ellen & Julia! ( En del är craaaazyy! :P )                                                             


Jag blev väldigt nöjd med alla, speciellt de bilderna med de gula blommorna som vi hittade på en buske på Julias gård och de bilderna jag tog på Ellen när hon låg ner, visst ser hennes hår UNDERBART ut där?  

 Just det där ljuset som gör att hennes hår lyser älskar jag, man skulle kunna kalla hennes hår för Ellen med det gyllene håret...   Skulle nästan vilja ha hennes hår, även fast jag är rätt nöjd med mitt! Har haft väldigt kul med dessa underbara kompisar idag, det går verkligen att vara sig själv i deras närhet, klicka HÄÄÄR för att komma till Ellens nystartade blogg som hon driver med sin kompis!


HEJDÅ!

:O

Av Frida - 23 april 2012 15:00

Hej på er! Idag på skolan hade vi ju Gympa, svenska och NO, och ni kommer nog bli lite förvånade när jag säger att

NO lektionen var JÄTTEROLIG!   

Vi gjorde för första gången i år nåt roligt!

Och nu sitter jag och Ellen i vårt förråd, för hon följde med mig hem idag   

Jag har lovat henne att jag ska hjälpa henne med en sak så nu ska jag det!! Kommer nog gå ut lite sen och ta kort med Ellen som jag kan lägga upp här sen   


Blev bara ett kort inlägg men jag bloggar mer senare!   



HEJDÅ!

YO!

Av Frida - 22 april 2012 20:02

YO! Äntligen har jag fått tid att sätta mig ner och ladda upp bilderna från idag! Har tagit en del kort och har haft en rolig dag, speciellt när vi fick vara med kalven och klappa den :) Fast jag tyckte lite synd om den som hade förlorat

sin mamma... :(

Sara har fått många presenter och jag har för en stund sen varit ute och spelat innebandy.

Här kommer bilderna!


                                          


På en bild ser kalven ganska läskig ut! :O

Nån mer än jag som ser på Mästarnas mästare? Ska i alla fall se på det nu!


KRAM

Av Frida - 22 april 2012 08:05

Morning! Vaknade för en stund sen, kvart i åtta typ.

Sen har jag sett på tv med Lovisa och nu har vi varit uppe och grattat Sara :)

Hon blev jätteglad för dockan hon fick och en ko som är som en snuttefilt!

Här kommer bilder!


               

På en bild syns kossan.

Idag ska vi ju ha kalas för Sara men innan det ska vi få göra en JÄTTEKUL sak, ni kan aldrig gissa vad!

Vi ska få mata en KALV! För morfar och Mia känner en som bor på en bondgård typ och då har han en kalv och hans/hennes mamma dog och då måste ju människorna

hjälpa kalven att få mat. :) Så vi ska åka dit sen!   


Har ni gjort något ovanligt roligt?

 

Ha en trevlig dag!


Av Frida - 21 april 2012 20:00

Hej på er!

Idag var jag och mamma i stan redan vid 10.00 för att komma så tidigti som möjligt till Lager 157, eftersom den är alldeles nyöppnad. Det var väldigt långa köer och sånt till provrum och kassan men efter en timma så satt vi i bilen påväg till Barnens hus. På Lager 157 köpte jag två snygga toppar, en scarf och ett par bardshorts och när jag och mamma var på Barnens hus för att köpa en sista present till Sara eftersom vi ska fira henne imorron så passade jag på

att köpa ett par skor till henne, alltså leksakskor :) Hon älskar ju skor så jag tror hon kommer gilla de ganska mycket.

Här kommer bilder på det jag köpt!

         


Scarfen är den stora flaggan fast man kan ha det som man vill :)

På den gråa tröjan står det "Some of my friends are human"

Vilken tyckte ni var snyggast?


Av Frida - 20 april 2012 18:46

God kväll på er :)

  

Ska bl.a köpa den där tröjan jag pratade om :)

Och lite till :)

Visste ni att det finns en ny butik i Karlstad, Lager 157.


Idag har dagen annars varit kul, har nu sålt majblommor för över 1000 kr :)

Yeehh!

Ikväll blir det fredagsmys med familjen!

Kram på er och ha en bra kväll!

Av Frida - 19 april 2012 07:55

God morgon readers! Hur mår ni? Drar snart till skolan, får skjuts av grannarna. Efter skolan drar jag och Lea o säljer majblommor. Ska bli kul! Nej nu ska jag gå upp och göra mig i ordning. Men en sak. Jag ska kanske få en jättesnygg huvtröja som amerikanska flaggan är på! Vi såg den i tidningen den är skitsnygg! Ha en bra dag!

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards