Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Frida - 15 april 2012 11:15

Jag har ett filmtips till er läsare, och det är...


Bron till Terabitia!

 


Såg den i fredags och den är verkligen GRYMT bra, fast ganska sorglig också...

Filmen handlar väldigt mycket om vänskap tycker jag,

så... Ni MÅSTE se den! :)


Har någon av er läsare sett den?

Av Frida - 15 april 2012 10:25

Good morning Sunshines!

Har ni sovit gott?


Idag får vi gäster, min farfar-Stig och Lillemor :) Jag har inte sett dem på läääääänge så det ska bli roligt att träffa dem :)

Som resten av dagen ser ut så ska vi göra en speciell sak, jag, pappa och Samuel som ingen av oss gjort förut, det så kallade kanel-testet! Man ska svälja en tesked kanel utan vatten mjölk o.s.v

Sen så åker vi hem till Molkom eftersom skolan börjar i morgon, ska bli skönt tycker jag eftersom då får jag träffa mina kompisar varje dag :) !

På tal om kompisar, här är några av deras bloggar;


Lea min bästa väns blogg, klicka HÄR så kommer du dit.

Kajsa, en av mina väldigt bra kompisar, klicka HÄR så kommer du dit.

Linnéa, också en av mina väldigt bra kompisar, klicka HÄR så kommer du dit.

Wilma, ännu en av mina väldigt bra kompisar, klicka HÄR så kommer du dit.

Emma, en av mina klasskompisar, klicka HÄR så kommer du dit.

Och sist, Nathalie också en av mina klasskompisar, klicka HÄR så kommer du dit.


Här är en bild på Lea min bästa vän och mig!


 



Vad ska ni läsare göra en dag som denna?

Av Frida - 14 april 2012 20:24

Dagen


Idag har jag spelat patians med mig själv ganska mycket, och konsigt nog har jag inte blivit sur på det! :)

Sen har vi inte gjort så mycket, förutom att jag och pappa har åkte fyrhjuling och cross

i skogen. Fast först var det ju såklart tvunget att bli massa problem! Hela axeln lossnade när vi skulle åka men

det fixade pappa såklart, så bra som han är!  Sen när det bara var en liten

bit kvar så stannade fyrhjulingen, och batteriet var urladdat! BLÄÄÄ kan man säga...
Så vi fick RULLA tillbaka den!!!! Gud det var inte lite jobbigt att rulla tillbaka den! :O


Vad har ni läsare gjort en dag som denna?

 

 

Jag ville bara säga till alla läsare, ni som inte kommenterar, KOMMENTERA! Var inte rädda för att jag ska missförstå er eller ta illa upp. Alla har rätt till sin åsikt! :)


/xoxo Frida


 




Av Frida - 14 april 2012 13:27

... Dagens Citat.


Och jag börjar idag :)


 

Varje sekund du ältar det

förflutna,

Är en sekund du stjäl

från din framtid. ♥

Av Frida - 14 april 2012 11:55

...på bloggaren caty när hon sjunger!

Hon sjunger såååååååå braaa!

Klicka här för att komma till hennes blogg 

Av Frida - 13 april 2012 18:45

... på denna blogg.

Det man vinner är en länkning inför henes 500-600 läsare per dag.

Detta ska du göra för att vara med:

 


Därför skriver jag ett inlägg :)

Vet inte vad jag mer ska skriva om den! :D

Men som ni vet är jag med i en del länknings-tävlingar! :)


kram

:O

Av Frida - 13 april 2012 16:59

Idag är det

 


Har det hänt er någonting?

Än så länge har inget hänt för mig, jag har bara haft lite ont i huvudet. :/

KOMMENTERA!!!!!!!!!

Av Frida - 12 april 2012 21:35

Dagen


Idag har vi först åkt till pappas jobb och tittat på polis motorcyklar och polisbilar och träffat hans kollegor

och chef :) Vi fick en nyckelring med polismärket av han.

Sedan åkte vi till Lek- och buslandet och hade jättekul där. Vi var där ganska länge och jag fick till och

med Carma att åka Fritt fall med mig!   

Tre gånger också  :D

Efter flera roliga timmar där så åkte vi till farmor och åt hennes goda plättar, badade

och spelade kort. Typiskt mig så åt jag så mycket plättar

för jag fick ont i magen länge!   

Jag har haft en väldigt rolig dag idag!   


Om någon vill göra ett länkbyte så skriv i en kommentar!


Ha en bra kväll ni som fortfarande är vakna!

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards