Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Frida - 12 april 2012 09:27

Godmorgon!

Vaknade nyss, ganska skönt att inte vakna vid halv nio som jag brukar göra hemma

hos mamma. Så som dagen ser ut så ska vi först äta lunch och så

och sen åka med pappa till hans jobb i Örebro och titta hur det ser ut. Efter det så åker vi till Lek-

och buslandet, som också är i Örebro.

Vet inte om vi ska göra något mer efter det,  vi åker nog hem då.

Jag har ett bloggtips och det är på Juni Carlstofts blogg.

Klicka häääär för att komma till bloggen.


 


Kraam

Av Frida - 11 april 2012 13:30

Hej på er! Igår var vi på Karlskoga badhus. De har ju renoverat där så det är nytt. Vi hade jättekul och jag hoppade massor av gånger från trean :) Samuel är så modig att han vågade göra en volt från ettan, jag gjorde det EN gång och fick typ rumpplask :/  Och pappa tog väldigt coola bilder med sin telefon när jag hoppade, så jag kommer nog ladda upp de någon dag.


Efter att vi badat färdigt åkte vi till mormor Magda, pappas mormor, för hon fyllde 88 år tror jag ...

Och där träffade vi mina tremänningar som jag inte träffar ofta alls! Vi hade jättekul och spelade typ kort hela tiden och bytte mobilnummer. Jag är avundsjuk på de för på fredag åker de till Florida! :P


Kram

Av Frida - 10 april 2012 20:15

Hej på er! Som sagt är jag med i en tävling på bloggen http://dixy.bloggplatsen.se


För att få en lott så ska man kommentera i ett inlägg att man är med.

För att få två lotter måste man länka till hennes blogg.

För att få tre lotter ska man göra ett kortare inlägg om hennes blogg och hennes tävling.


Och jag är alltså på tredje lotten och det är därför jag skriver ett inlägg om det :)


Om ni skulle vilja vara med så är det några saker ni bör veta:

Tävlingen avslutas den 10 maj klockan 15.00 och ägaren till bloggen ordnar den för att hennes blogg fyller ett år i maj.

Priserna man kan vinna är två nagellack som är helt oanvända/nya :)

En del av er tror säkert att hon väljer vinnaren men hon lottar, klicka häär för att komma till sidan


Bloggen hon driver handlar om hennes vardagsliv, och i många av inläggen så står det något om nagellack,

för hon gillar det väldigt mycket! ^-^


Det var allt jag kom på, hoppas det räckte!


Kraaaaaamiiiis


Av Frida - 10 april 2012 09:28

Hej på er!

Nu ska jag länka till en annan persons blogg, för jag är med i hennes tävling. ^-^

http://dixy.bloggplatsen.se

heter hennes blogg! :)

Av Frida - 9 april 2012 16:25

Dag 19 - Smeknamn du har, och varför du har dom.


Foxzi - Det kom jag på själv.

Fridutta - Jag och Ida började kalla Julia Julietta och då blev det Fridutta på mig

Firrefox - Det kom en kompis på.


Av Frida - 8 april 2012 21:17

Hej på er! Nu är jag hemma, fast inte hemma hos mamma eller pappa utan hos farmor! Vi åkte förbi Molkom och hämtade upp samuel för vi ska vara hos pappa under veckan fast han jobbade sent idag. Jag har haft det superkul i Branäs, kommer bara skriva ett kort inlägg och berättar mer i ett annat!

Det kommer komma upp typ 5 bilder eller nåt sånt för jag tog knapt några och min kamera på mobilen är så dålig.

Ska kanske till Sthlm på tisdag, men bara kanske!


Kram på er..

Av Frida - 6 april 2012 18:12

Tack snälla farmor och farfar-Ove! Dem hade med sig dator och jag får låna den i en kvart!

Här har vi det jättebra, backarna är super fina och vädret är toppen!  

Ikväll så kommer Alf, Eva, Anton, Theres och Malvin hit och äter mat. Alf är Oves bror så det är därför. Allting här är jättekul, jag och Alice har hunnit med att ha ansiktsmasker på oss två gånger redan! Det var första gången som jag hade det igår, och då kändes det verkligen konstigt :O

Tack till alla er som tittade bloggen igår och idag, för igår var det över 35 pers och idag över 15! ^-^

Vi har varit ute och åkt skidor hela förmiddagen och kom hem typ vid fem och nu har vi bastat och Alice och jag och farmor har gjort oss i ordning! Men ni skulle bara veta hur rolig farmor såg ut i sin mask, för det var en choklad mask on hade på sig! Kanske lägger upp en bild på när jag och Alice har maskerna på oss och gurkor för ögonen.!

Efter mig ska Alice ha datorn och blogga på sin blogg, klicka hääär för att komma till bloggen.

Titta på den för hon har länkat till min blogg :)

Vad ska man nu skriva???!!!!

Jo, en sak, förut när jag sprutade hårsspray på håret var jag så dålig så jag sprutade såklart lite i ögat! -.-


Här får ni lyssna på rolig och bra musik! ;) Det var länge sen den spelades nu...

Tycker jag! :)


Nu är det Alice tur så;


Bye allesammans!

Av Frida - 5 april 2012 16:05

Hej på er! Idag slutade vi skolan sent, 15.15 :/

Idag så åker jag till Branäs med farmor, farfar-Ove och kusin Alice, fast typ vid kvällen.

Kommer inte bli bloggning när jag är där men jag troor jag kommer hem på Söndag eller Måndag och då ska jag blogga! Undrar om det finns snö där...? Annars får vi väl göra nåt annat! :)


Är mest aktiv på min nystartade blogg; http://foreverhungergames.bloggplatsen.se

Kolla den om ni har lust att läsa om Hungerspelen ;) <3 Blev ganska nöjd med headern där!

Kommentera VÄÄÄÄLDIGT gärna! :D


Kram på er ha en bra påsk!



 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards