Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Frida - 4 april 2012 15:40

Dag 18 - Min garderob



Min garderob får ni inte se för den är SÅ ostädad!!!


 

Av Frida - 4 april 2012 07:35

Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?

 

Jag skulle nog inte vilja byta liv med någon, varför? För att det skulle vara för svårt att anpassa sig efter hennes/hans liv och dessutom trivs jag bra med mitt liv! Fast nej, nu när jag tänker efter skulle jag JÄTTEGÄRNA vilja byta liv med Katniss Everdeen i Hungerspelen! <3 (H)

Det skulle vara så kul att få spela en roll i min favoritbok/favoritfilm och då skulle jag självklart välja Katniss!

LOVE!

 


Nej nu ska jag dra till skolan!


Av Frida - 3 april 2012 20:48

JAAAAAAAAAAAAAA!!! ÄNTLIGEN

Nu har jag TILL SLUT sett The Hunger Games med mina två bästisar!!

Vi fixade allt, buss och biljetter, men vi fick sitta i typ 1 timme! Det var ABSOLUT den bästa filmen jag sett fast det var inte riktigt som i böckerna! :)

Men på ett ställe i filmen satt jag och Lea och storgrina! ;-( Julia snyftade bara :D

Och det var faktist bara några gånger som det var läskigt... :I

Hoppas verkligen att andra filmen kommer ut snart för jag kan knappt stå ut känns det som! ;)

Här är bilder ur Hungerspelen:

 Katniss på slåtterceremonin    Peeta Mellark

Peeta Mellark & härmskrikan

  Katniss Everdeen

   Peeta Mellark, Katniss Everdeen  & Härmskrikan

 Katniss bara några sekunder innan Hungerspelen börjar


  Härmskrikan

 Gale & Katniss

   Effie Trinket; " May the odds be ever in your favor "

    Effie Trinket & Katniss Everdeen på slåtterceremonin


Det var alla bilder! Som ni kanske förstår kommer jag nog börja skriva väldigt mycket om Hungerspelen från idag! :D


Kram

Av Frida - 2 april 2012 19:53

Ska jag lägga upp en bild på något jag har ritat? Det är upp till er, vill minst 8 pers att jag ska det så lägger jag upp! Kommentera om du vill se en teckning!

Av Frida - 2 april 2012 19:41

Dag 16 - En till bild på dig själv


 


Nu då såg har jag lugg vilket jag inte hade på Dag 1 :)

Av Frida - 2 april 2012 14:28

HAHAHA NI GICK PÅ DET! Jag kan inte fatta att NI GICK PÅ DET!!! :D

Herregud vad ni är duuuuuuuumma som inte tänkte på att det var första April igår!


Så här kommenterade några som gick på det: ( datorn lagga förut så jag tog bild på det inlägget jag hade börjat på förut så det är lite dålig kvalité!  


Ha det BÄST era dumma sillar! :DD 

;(

Av Frida - 1 april 2012 15:36

Uäähh!! Idag när jag prövade mina inlines första gången i år, så åkte jag med Elina i vår branta och långa backe. Och gissa vad som hände? Jag drog mig och slog munnen i marken så att jag slog ut en framtand! ;(

Jag vet inte hur jag ska göra med skolan i morron eftersom vi ska till tanläkarn och titta hur det ser ut en gång till, och vi ringde och rådfrågade hur vi skulle göra och fick en tid i morron.. Jag får väl komma efter lunch typ men jag kommer skämma ihjäl mig! Lägger upp en bild så fort jag får det att fungera igen, för nu fungerar det inte! :@

Men jag lovar att jag ska lägga upp en bild när det funkar.

Förutom tanden så skrapade jag upp typ hela kinden och nu tycker jag lite synd om mig själv.. snyft ;(


Av Frida - 1 april 2012 15:22

Ja vi har redan en som visste vad det var för speciellt idag!

Lovisas födelsedag! ( Det är inget aprilskämt! )


Linnéa Lindberg, det var hon som svarade rätt på frågan och därför "vann" hon! Hon har två bloggar, http://linnealindberg.bloggplatsen.se som hon skriver om sin fritid på och

http://gleebloggen.bloggplatsen.se där hon skriver om glee tillsammans med sin kompis Kajsa :)

Linnéa går i min klass och är snäll ;)


Jag tänkte, om ni kommer på någon bra tävling så kan ni skriva det i en fråga och fråga om jag kan ha en sån.


Kraaam


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards