Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Frida - 1 april 2012 08:34

Godmorgon!

Idag så är det en speciell dag! Jag tänkte att vi skulle göra det som en minitävling, så ni ska kommentera vad det är för speciell dag! Alltså, det är nog en del som vet det redan men ändå!

När den första som kommit på det kommenterat så skriver jag ett inlägg om hela det speciella! ;)


Jaja. Släckte ni igår? Det gjorde vi i alla fall och vi satt och spelade Rummikubb med massor av tända ljus! Det är så kul när det bara är ljus som lyser upp rummen!


Tycker ni att jag ska göra ett videoinlägg nån dag? Har aldrig gjort det...



Nåväl. Nu ska jag fixa lite med bloggen!


kraaam


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards