Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Frida - 30 maj 2012 14:18

                       

Av Frida - 29 maj 2012 20:27

Här kommer inspirerande bilder! ©

 
Bildernas källa
Av Frida - 29 maj 2012 17:36

Tänkte visa vad jag hade på mig idag, plus två bilder till på miiig hihi!

 
 
 
Vilken bild tyckte ni bäst om?

KRAM FRIDA
Av Frida - 29 maj 2012 13:39

Tänkte visa vad jag hade på mig idag, plus två bilder till på miiig hihi!

Vilken bild tyckte ni bäst om?

KRAM FRIDA 
Av Frida - 28 maj 2012 16:43

Här kommer lite inspirerande bilder!



Vilken bild tyckte ni mest om? :)

Bildernas källa

Av Frida - 27 maj 2012 20:06

Hello! Frida här!
Orkar inte berätta om helgen, har gjort så mycket :)
Men har bl.a gjort/lärt mig

Ett fotbollsmål med pappa

Hunnit bada i farmors pool och i sjön

Lärt mig kasta kniv :D

Helgen har varit jätterolig, och det blir bara roligare när det är varmt!
Men HALLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


LOREEN VANN HELA ESC!!!!!! DET ÄR OTROLIGT!

Det är helt euforiskt ( haha ) , jag satt och sa YES varje gång Loreen inte var med på 1-7 poänglistan, för då var det ju nästan solklart att Loreen skulle få 8, 10 eller 12 poäng!
Alltså, gud vad ROOOOOOOOOOOLIIIIIIIIIIIIIGT!!
Nästa år kommer ESC vara i Sverige! Det är helt ofattbart! :) ♥
Har ni hört att hon var jättenära i att slå rekord i poäng, att hon är den som fått mest tolvor under tiderna och att Sverige har vunnit flest gånger efter Irland.
Ska verkligen försöka gå på det nästa år, i Globen!

Ska se på MM nu, någon som vet vad <MM> står för? :)
Kramisar Frida ♥

Av Frida - 26 maj 2012 08:45

Här kommer lite inspirerande sommar bilder!




bildernas källa

ESC

Av Frida - 25 maj 2012 20:30

Tidsinställt inlägg här!
Taggar inför final i ESC, vem tror ni vinner?
Själv tror jag att Sverige i alla fall får pallplats, och jag hoppas vi vinner!
Skriv en kommentar den ni tror vinner!

Jag hoppas verkligen att Loreen vinner, för jag älskar hennes låt! ♥

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards