Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Ingen bloggning under helgen.

Av Frida - 25 maj 2012 07:32

God morgon på er! Gör ett litet inlägg innan jag drar till skolan   

Under helgen kommer det förmodligen inte bli någon bloggning, för jag vill verkligen inte sitta inne

i det underbara vädret, och jag ska till pappa ju så jag tar inte med mig datorn   

Och dessutom ska vi ha kalas och matcher   

Igår i skolan redovisade jag en text jag skrivit om tsunamin som inträffade år 2004.

Det gick bra, för jag kunde hela texten utantill och jag redovisade för typ 10 personer! Nytt rekord för mig   

Men jag har som mål att redovisa inför hela klassen, vi har satt det målet när jag hade utvecklingssamtal.

Efter skolan idag ska jag och Samuel åka buss till Karlstad, där mamma möter upp oss och skjutsar oss till

tågstationen. Jag och Samuel ska alltså åka buss till Degerfors där pappa bor själva   

Gud vad härligt det är med sommar! Fast svettigt!   

Jag har badat alla dagar i veckan förutom i onsdags då jag sov hod Lulle.


Här är mina mål, inte bara i skolan utan på fritiden också:

  1. Redovisa inför hela klassen.
  2. Klara Pilen 5:5 ( en sak i skolan! )
  3. Vara ute så mycket som möjligt!
  4. Spara till en systemkamera och tillbehör.
  5. Satsa hårt på fotbollen.

Det var lite mål jag har!

Ha en bra dag!


 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards