Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Frida - 11 maj 2012 21:52

Hej hej! Idag efter skolan följde Lea med till pappa och vi har haft kul :)

Här kommer två videor från idag!





Den sista videon gjorde jag förut, senare än den första!


Sov gott!


KRAM ♥



Av Frida - 10 maj 2012 20:10

Berättar lite i videon här nere!


KRAM ♥

Av Frida - 9 maj 2012 17:17

Jag är med i en fototävling med temat värme HÄR.

 


Orsak till att jag valde bilden: Det här är min lillasyster och styvpappa. Varje gång jag tittar på fotot blir jag alldeles varm inombords för man ser verkligen kärleken mellan de. Jag tycker att den här bilden framlyfter värme. ♥


Var det jag ville säga.


KRAM ♥

Av Frida - 8 maj 2012 20:23

Idag har det varit en kul dag :)

Emma följde med hem efter skolan och vi tog massa kort, för det är bra att hon också gillar att fota, så här kommer de!

                              


Och ja, jag har tagit de tre sista bilderna :) Man kallar bilderna bokeh när de blir så! Är det inte coolt? :P


Sen har jag haft fotbollsträning idag också och jag märker att min fot som jag stukade i Mora håller på att försämras lite, för jag har lite mer ont i den nu. För tidigare höll det på att bli bättre men nu går det lite nedåt, så jag hoppas att det snart blir bra i den!


Ha en bra kväll!


KRAM ♥

Av Frida - 7 maj 2012 20:02

H3\\0! Här kommer lite bilder från när jag och Lea var, fast vi tog inte så många!


                   

Tycker sista bilden är så gullig!


Av Frida - 7 maj 2012 07:40

Good morning! Drar snart till skolan så blir bara ett snabbt inlägg.

Idag följer Lea med hem så då kommer det nog upp massor av bilder, som det brukar göra när vi är!   

Ni har väl inte glömt bort tävlingen, du klickar HÄR för att komma dit!

Bild på hur jag ser ut idag;

 


Bl.a har jag på mig de nya shortsen, tycker de verkligen är snygga!


KRAM!

Av Frida - 6 maj 2012 17:02

Är han ironisk eller en riktigt dålig gatuförsäljare?


:O

Av Frida - 6 maj 2012 16:57

Ni måste lyssna på denna sjukt duktiga kille!

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards