Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Frida - 6 maj 2012 16:34

Hej hej!

Har varit i stan förut och tänkte lägga upp bilder från igår när gästerna var här!


                                                                     


Det var alla!


KRAM!

Av Frida - 5 maj 2012 17:58

Har fått två par nya skor, som är underbart sköna, speciellt de röda som Martin köpte till mig, och en tröja!

Tröjan är lixom väldigt snygg men ändå enkel! Älskar de här sakerna, Tack Martin!!! ♥

Här har ni de!


     


Nu får vi alldeles strax gäster, så jag kommer nog inte kunna blogga mer idag, men aja!


KRAM!

Av Frida - 5 maj 2012 16:26

Fick en fråga om jag kunde lägga upp bilderna från igår så, Här kommer bilder från igår!!


                                                                        


Det var alla bilder från igår när jag och Lea fotade!

Kolla in vår nya blogg, som vi har tillsammans! ( Klicka på "nya" för att komma till bloggen. )

Av Frida - 4 maj 2012 22:40

   Efter en lång dag med kompis och väldigt mycket fototagning är jag nu väldigt trött och jag och Lea ska nu lägga oss.


 




Av Frida - 4 maj 2012 17:11

TÄVLING TÄVLING TÄVLING!



HÄR & NU STARTAR JAG DENNA TÄVLING SOM HÅLLER PÅ TILL 17 MAJ KL. 18.00.

NI SKA GISSA VAD SOM STÅR PÅ BILDEN, ALLTSÅ TEXTEN.

MEN HUR GÖR DU DÅ? JO.. JU FLER LOTTER DU SKAFFAR DIG, DESTO STÖRRE CHANS HAR DU ATT VINNA.

DU MÅSTE SKAFFA EN LOTT FÖR ATT GÅ VIDARE TILL TVÅ LOTTER, DÅ MÅSTE SKAFFA TVÅ LOTTER FÖR ATT GÅ VIDARE TILL TRE LOTTER.

INGA KOMMENTARER MED TÄVLINGSBIDRAG KOMMER ATT GODKÄNNAS OCH PUBLICERAS HÄR PÅ BLOGGEN FÖRRÄN TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.


Reglerna är ENKLA.


När du tror att du svarat rätt ska du göra dessa saker för att få så många lotter som möjligt. Du får gissa tre gånger, alltså om du kommer på eller tror att du hade fel så får du kommentera igen. Överstiget belopp av kommentarer tas bort.


FÖR EN LOTT: Skriv en kommentar här på bloggen att du är med.


FÖR TVÅ LOTTER: Skriv ett kort inlägg på din blogg om tävlingen, om du inte har blogg så kan du länka till detta inlägg på någon sajt. Kommentera i ett inlägg till sidan/bloggen där du skrev/länkade bloggen.


FÖR TRE LOTTER: Gilla bloggen på bloglovin och skriv i en kommentar vilket nummer du fick och/eller gilla bloggen genom facebook.


Jag väljer inte vinnaren utan LOTTAR ut den.

Här kommer bilden!


 


Det du vinner är;


Jag skriver ett helt inlägg som bara handlar om just DIG! Har du en blogg så skriver jag om den med   


Det var nog allt ni behövde veta!


P.s : Om över 6 pers har sagt att ni vill ha en ledtråd i en kommentar, så ger jag er en.


Om ni tycker det låter komplicerat eller undrar något så är det bara att skriva det i en kommentar eller fråga!


LYCKA TILL!



Av Frida - 4 maj 2012 14:25

  Har kommit hem från skolan nu så jag tänkte lägga upp resten av bilderna!


                      


Älskar bilderna med nyckelpigan, tog de när Lea var här igår, och nu är hon här idag igen   

Hon får sova över också, så hon kommer se på matchen jag ska spela imorron. För vi har vår första match för säsongen i fotbollen då, och motståndarna kommer ända från Arvika! Gud vad töligt att åka så långt till en match! Fast vi har lyckligtvis hemmamatch..


Nej nu ska Lea få blogga lite.   



KRAM!

Av Frida - 4 maj 2012 07:39

Hej på er! Tänkte lägga upp lite bilder från helgen.

Alltså det är inte många bilder från Mora, så ni vet   

Fast det är bilder från när Julia och jag körde kubb i förrgår och lite sånt..

P.s Mamma tog närbilder på mig ofta, och jag har nummer 39.


                                          


Tycker om de två sista bilderna, där ser man hur glad Lovisa blir när mamma och jag och Samuel kommer hem från Mora ... <3


Resten av bilder kommer i eftermiddag för nu måste jag dra till skolan!!


KRAM

Av Frida - 3 maj 2012 20:36

Är väldigt glad just nu för, vid halv sex ungefär fick Martins, bror och hans fru en liten pojke! ♥

Han ska förmodligen heta John ( vet ej hur de vill stava namnet... )

Vi har gått och väntat hela dagen för de åkte in i går kväll så nu är vi glada!!!   


 


GRATTIS till er Anna och Anders!


Har varit med Lea idag och då följde hon med till fotbollsträningen och testade det   

Det gick väldigt bra för henne och jag hoppas att hon fortsätter, för vi behöver typ backar   

Ja, var egentligen bara det jag ville blogga om, skriver väl något inlägg i morgon, och förresten, förra veckan blev jag Veckans blogg på denna blogg.


Ha en trevlig kväll!


KRAM

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards