Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Frida - 2 maj 2012 20:39

Rubriken säger allt vad jag gör nu. Vad tycker ni om det? Har skaffat två nya appar idag, Viber och Skype, alltså på mobilen. Idag har jag varit på badhuset på skoltid och idag på eftermiddagen har jag och Julia kört kubb och då vann jag! .gaha men dett är kul. :) I morgon ska mamma vara vikarie i fotboll kan man säga, på träningen asså.Ja, har inte så mycket mer jag vill säga i inlägget. Gillar spelet Air Penguin eller vad det nu heter...Aja, Kram

Av Frida - 1 maj 2012 18:37

Hej på er alla!

Nu har jag kommit hem från Buster & Starlet cup och jag hade JÄTTEKUL!!!

Att bara få vara med kompisar, göra det man tycker om och träffa andra lag är så kul. Längtar tills det blir nästa cup   

Men nu till det tråkiga. Jag vrickade foten i den andra matchen jag fick spela, i första perioden och sen fick jag inte spela något mer den matchen.    Det gjorde jäkligt ont kan jag säga, inget jag önskar göra om... Nu är det bra igen kan man säga  


Fast jag gjorde i alla fall mål i första matchen, så roligt!!!!   Gud vad kul det var!!

Jag fick  stå över första matchen vi spelade, men alla skulle få stå över en gång förutom backarna. Då förlorade vi men andra matchen vann vi, det var den jag gjorde mål i! Sen idag så körde vi sista matchen vid tio i två och då mötte vi Edebäck. Matchen slutade 2-2 och det blev straffar. Tyvärr förlorade vi men vår målis var jätteduktig ändå!   

Första dagen typ också så träffade vi ett lag från Skogahall, Skoghall P-00 och blev vänner med de.

Från den dagen träffade vi de tills vi åkte hem, och det fanns en stencool kille där, Aleksandar heter han, supercool!  

Efter att alla matcher var slut och cupen var över fick vi varsin plackett och en pokal och sen påbörjade vi den långa vägen hem... Alltså när man ska åka hem ifrån något tar det jättelång tid men när man ska till något tar det inte lång tid!

Vill tacka alla lagkamrater för en underbar helg och vill göra om det nästa år!


Kommer lite bilder typ i morgon som mamma tog, ha en bra kväll!

 

Vad har ni gjort i helgen?


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards