Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Frida - 25 juni 2012 19:53

       


Julia och hennes lilla nyfödda barn Theodor är här hela veckan nu! :)

Theodor är så gullig och idag höll jag honom ett tag!

Julia är Martins syster, så Theodor är min och Samuels halvkusin, Sara och Lovisas kusin :)

Idag har det regnat titt som tätt hela dagen men snart ska vi gå ner och fiska makrill!


Och jag är just nu så glad, för på fredag ska jag få en Canon EOS 1000D!!!!   

Eller få och få, mamma betalar 1000 kr från mitt godislöfte eftersom hon vet att jag kommer klara det och sedan för pappa över 1500 kr från mitt konto till mammas konto så att jag betalar det med mina pengar :)

Kameran köper vi av mammas f.d elev, alltså begagnad. 



   

Av Frida - 25 juni 2012 11:41




              

Av Frida - 24 juni 2012 22:14

                   


Idag har vi varit nere vid havet och fiskat krabbor. :)

Vi fick 37 stycken men vårt rekord är faktist 64 :D

Mamma har faktist tagit alla bilder förutom de två sista, och jag gillar verkligen den femte bilden!


Tydligen fick Sara för sig att ha hundbajspåsar som mössa och det smittade av sig på Lovisa med! Dem såg ju helt tokiga ut som gick där på bryggan med knall-orange flytväst och hundbajspåsar på huvuden! :)


De två sista bilderna tog jag när jag sa till Lovisa " sover du på kortet! ;) " och hon skrattade och prövade att sätta huvudet mot kortet igen och märkte förvånat att det "fastnat" när hon satte upp huvudet! :) Jag sprang förstås och hämtade kameran! :)


Ha en jätte bra kväll, ha en jättebra dag i morgon! :)

 

Av Frida - 23 juni 2012 20:00

    


Av Frida - 23 juni 2012 18:49

                         


Var vid affären förut och köpte glass!

Har fått en ny favoritglass, sandwich! Den är så himla god!!!
Vi cyklade dit och det var faktist inte jobbigt även om det var en liten bit! :)


Har redigerat bilderna dvs. gett de runda hörn! ^^

http://picmonkey.com



 


Av Frida - 23 juni 2012 16:30

 


   

      


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards