Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Frida - 23 juni 2012 13:52

 


Jag har suttit och redigerat denna bild länge och tyckte den blev väldigt bra!

Skrev också ett citat uppe i hörnet   


 

Av Frida - 23 juni 2012 12:45

   

           

Igår var vi nere vid hamnen och jag tog lite kort!

Alla bilder laddade jag inte upp men några iaf   



 

Idag har vi varit ett 30-tal personer nere vid bryggan för att laga den. Den var nämnligen "saboterad" av arendaägaren, inte den riktiga ägaren så den lutade neråt och man kan säga att det var farligt att vara där eftersom det fanns risk att ramla i havet.   

Det var många som hjälpte till och nu är den vanlig och lagad igen!   

 

Av Frida - 23 juni 2012 10:00

  


Här kommer lite blandade bilder!


 

 

 

 

 

   

   

   

        


 

Av Frida - 22 juni 2012 21:09

   

 

 

       

 

 


Idag har jag haft en väldigt rolig dag!

Vi dansade uppe vid Kostergården där flera av mina släktingar var med på mamma och Martins bröllop.

Sen har vi också ätit jordgubbstårta och grillat :)


Hur har ni tillbringat denna midsommar? 


Av Frida - 22 juni 2012 13:40

       

Av Frida - 22 juni 2012 12:40

    Glad midsommar!

Här på Koster har vi det underbart, vädret är toppen, allt är vackert och idag är det Midsommar! :)

Har försökt att lägga upp bilder på min och Leas blogg men det gick inte, bara tre bilder blev uppladdade! Och sen när jag skulle spara inlägget blev jag utloggad! :{

Men här kommer bilder från färjan plus några från när jag var på berget med Samuel! Mer bilder kommer i morgon förmodligen.                                            


       


Lägger upp så många bilder jag hinner i morgon eller senare ikväll! :)


HA en superbra midsommar, för det tänker i alla fall jag ha!

 


 

Av Frida - 20 juni 2012 20:55


Tänkte lägga upp denna video igår men blev så stressigt så jag inte hann! Så, bättre sent än aldrig! :)

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards