Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Hemma!

Av Frida - 16 juli 2012 17:01

 


 


 

 
 
Phoebe

Phoebe

16 juli 2012 21:10

Hej Frida!! Vad kul att du gillar min blogg! ^^ Tack!
Just för tillfället är jag faktiskt ganska nöjd med looken på min blogg :) men jag kommer jättegärna tillbaka om jag tröttnar. Tack ändå!

Kram Phoebe

http://www.momosblogg.bloggplatsen.se

Frida

18 juli 2012 10:36

Hej hej!
Jag gillar din blogg eftersom du är riktigt bra på att skriva inlägg!
Okej, jag tycker också att den är snygg men säg till om du tröttnar! :-)
Varsågod!

 
Therese

Therese

16 juli 2012 23:13

sv: Tack så mycket! :) detsamma! :)

http://theresenatalie.blogg.se

 
Alice - bilderbyalice

Alice - bilderbyalice

17 juli 2012 08:47

sv: joo det har jag haft! (:
njjaa kanske en annan gång,
allt bra?

http://bilderbyalice.se

Frida

18 juli 2012 10:32

Okej :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards