Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Frida - 6 juli 2012 11:40

Håller på att göra inlägg på datorn, utforskar just nu nya appen till bloggplatsen! Så Nice att de äntligen fixat den!
Ni får nöja er med en jätte Gulli bild så länge!

Kram

Av Frida - 4 juli 2012 19:22

GUUUUUUUUD vad jag längtar tills på söndag!
För då kommer jag följa med Bästis Lea till hennes pappa i Lysekil och vara där i en vecka! ☺

Så HIMLA KUUUUUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi ska också gå på Liseberg, alltså jag längtar så mycket! ☺


Några karuseller jag vill åka!


Atmosfear.


Flumeride.

 


Balder.

 


Kållerado.

 


Lisebergsbanan.

 


Kanonen.


 



Och det är bara NÅGRA av de jag ska/vill åka!

Längtar så mycket! ♥   

 

Men kommer sakna mamma och pappa m.fam mycket!

 

Av Frida - 4 juli 2012 11:33

God förmiddag alla fina bloggläsare! ♥

 

Idag ska familjen ( utom pappa som jobbar ) till farmor och bada i poolen! Så skönt eftersom att dagen ser ut att bli lika fin som igår, om inte finare!

Var ute och fotade lite förut och det blev väldigt bra bilder!

Sov ju i tält i natt men vaknade klockan 4 av att pappa snarkade så! Så Samuel och jag gick in och la oss

i stugan!

 

Här kommer bilderna ♥

 

                                                                                       

 

 




Tryck HÄR för att kika in på hennes blogg! ♥


Bloggar senare idag, ha en super dag!

Av Frida - 3 juli 2012 20:29

Väldigt varmt idag, har hunnit med att spela fotboll, paddla kajak, fota och lite till!

Och nu ska jag gå och meta!


Här kommer bilder från idag!


                                                                                                                                             



KRAM








Av Frida - 3 juli 2012 11:18

MOBILBLOGGNING!Alice fick blogga först och när jag ska blogga kan webbsidan inte visas!Så jag får blogga från mobilen och då kan jag ju inte ens lägga upp bilder!Gud vad irriterad jag blir! Och de där administratörerna har ju sagt/skrivit att bloggappen skulle komma inom några veckor, och det skrev de för flera månader sedan!! :@Igår var vi ju och kvällsfiskade och vi fick två små som vi skulle använda som bete till att fånga stora fiskar, men vi fick inga...Idag kommer några gäster som vi ska bjuda mat till. Alice sov över igår också och åker hem vid ett. Och vid fem ska hon och göra sig i ordning till Madicken pjäsen som hon är med i! Tycker det är modigt att våga göra det! Hon spelar Lus-Mia.FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM: Frida_Svedberg

Av Frida - 2 juli 2012 18:57

Ja snart ska jag och Alice laga grillat till kvällsmat! 

Och efter det blir det kvällsfiske ( IGEN! ☺ ) 


      




Går inte att göra å,ä eller ö på den sidan jag gjorde texten om ni undrar varför det står kvallsfiske!


Kram

Av Frida - 2 juli 2012 15:29

 

VARNING FÖR MYCKET ATT LÄSA!

 

Igår kväll såg vi ju på Hungergames!

Man tröttnar typ aldrig på den! ☺

Den är alltid lika bra även fast jag bara sett den två gånger då! 


I alla fall gick jag och Alice ned till en brygga där vi fotade igår och metade ☺

Vi satt i typ en halvtimme för att försöka trassla upp linan på en men det gick typ inte..

Så vi fick ta det andra spöet och trassla upp det istället. Fast det gick snabbt ☺


Typ direkt efter att vi kastat i linan fick vi napp!

Och äckligt nog var jag tvungen att döda den... :S

Men vi vet inte vad det är för fisk ( jag och Alice alltså )


Sen kastade vi ju i linan igen och fick napp igen!

Den gången var det en aborre.


Vi två tillfällen fick vi fisk men de var så små så vi kastade i de..

Sista fisken vi fick var en STOR brax! Alltså jag och Alice fick hjälpas åt att dra upp den för att den var

så stor och tung! ☺ 

Och ingen av oss vågade döda den så vi sprang först till några av våra grannar och frågade om de kunde hjälpa oss men en vuxen var inte hemma och då fick vi springa till vår andra granne Mia!

Tack och lov hjälpte hon oss så vi slapp döda den själva... 


Det var i alla fall jättekul att vi fick fisk! ☺

Här kommer en bild från igår ni redan har sett, vi stod och fiskade vid den bryggan!


 

Utanför bryggan simmar en måsunge!

Alice tur att blogga! Hennes blogg hittar ni HÄR!


 
 

Av Frida - 1 juli 2012 20:50

Här kommer lite bilder från igår kväll hos farmor!


                                                                   


Alice ska sova över här ikväll!

Och vi har laddat ner Hungergames så vi ska se på den!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

SÅ kul! :)

Rekomenderar den verkligen till er sominte har något att göra ikväll!


 


Jaja, var inget mer jag ville skriva!


 

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards