Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Frida - 25 juli 2012 19:15

Har haft en heleftermiddag hos farmor i det underbara vädret - ÄNTLIGEN! :)

Har badat, skojat och haft jättekul! :)

Ska kanske åka ut med båten och fiska ikväll..


I morgon kommer jag sova över med kusse Alice hos farmor och det kommer bli kul! :)


 

Av Frida - 25 juli 2012 10:25

Nej, det är inte någon polis som kommit för att hämta någon, det är min pappa! :-P
Han hade glömt lite grejor när han åkte till jobbet så han svängde förbi och hämtade de :-)
Men lite coolt att ha en polisbil på parkeringen!

Idag på förmiddagen (snart) ska vår granne klippa mig! Måste ju klippa luggen så jag ser något! ;-)
Men jag kommer lägga upp före och efter bilder senare, för idag ser det ut som om det blir bad i farmors pool med kusse Alice! :-)

Kram

BB

Av Frida - 24 juli 2012 20:29

Har varit på BB idag ju - Boda Borg :)

Var superdunder kul och jag hoppas vi åker dit igen det här året! 

Vi var där från tolv till fyra ungefär, och ändå fick vi bara fem stämplar. Men svårt och roligt var det, rekomenderar verkligen att åka dit om ni inte varit där! :)


   

Av Frida - 24 juli 2012 10:47

Snart ska jag till Boda Borg, så hinner knappt uppdatera!

Gammal bild:

 

:-/

Av Frida - 23 juli 2012 14:54

Skit väder! Snälla sol kom hit...

Av Frida - 23 juli 2012 11:14

Det är så dåligt väder idag! Har ägnat större delen av dagen åt att se på film som varit på på tv:n och har inget att göra...

Det ända roliga idag är att pappa var hemma när vi vaknade och att vi ska till Boda Borg i morgon! :-)

Ser just nu på något program om lejon som äter människor samtidigt som jag mobil bloggar! :-)

Hoppas ni gillade videorna om ni sett de?!

Nu börjar programmet igen så jag ska sluta!

Kram

Av Frida - 22 juli 2012 20:56

 

Har käkat mjöl idag med Tova ;)

Moa är ju så cool så man måste testa det hon gillar! ( moa är en bloggerska jag läser och ser upp till! :)

 


Knäppa vi är va'?


 

Av Frida - 22 juli 2012 19:53


På tisdag ska jag tilll Boda Borg med min pappa och bror Samuel, pappas kompis Magnus och hans två näst äldsta döttrar! 

Kommer bli super-mega-jätte-dunder-kul eftersom jag bara varit där en gång, och då var det jätteroligt! :)


Kom till pappa förut och kom på att jag glömt kameran... :/

Lätt hänt, men det blir fler gånger! :) 

Dessutom är familjen viktigare än en kamera.


 

En bild som jag tycker är väldigt fin på Carma och Sulan från förra gången vi var här! ♥

 


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards