Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Frida - 22 juli 2012 11:31

Igår hade vi det jättekul på sommarfesten och jag var nära på att vinna ett spel som vi barn annars brukar åka ut på! :)

Vi badade, hade skattjakt för de små, åt mat och spelade hycke! :) Hycke är det där spelet som jag kom trea på! :)

Men här kommer bilderna!


                                                                                 

 

Av Frida - 21 juli 2012 20:45

Har gjort en ny header IGEN!

Men vart aldrig riktigt nöjd med de förra men denna blev jättefin tyckte jag! :)

Har suttit och gjort den ända sen vi kom hem, men först hade jag inga idéer!  

  

 


Vad tycker ni?

Av Frida - 21 juli 2012 12:14

YEEEEEEEEEEEY!!! Äntligen har kotten kommit tillbaka till oss! :)

Haha, ingen av er läsare förstår inte vad jag menar, men det gör ni om ni tittar på bilderna nedan! :P


                     


Vi gav den sallad med honung på och det gillade Kotten! :) ♥

Så gullig är han!


Av Frida - 21 juli 2012 10:51

Good morning!
Ska till morfars sommarfest senare!
Jag kommer nog ta en massa kort som jag lägger upp på bloggen! ♥
Ser ut att bli soligt idag men regnet kommer säkert senare - det är ju ändå svensk sommar!


I morgon ska jag till pappa och det kommer bli hilma kul eftersom att jag inte träffat de på ett tag! ☺

 

 


Av Frida - 20 juli 2012 21:11

Sara började gråta förut och vi tittade och då såg vi att hon tagit en tugga av en chili! :S

Hon var jätte ledsen och fick äta yoghurt! Stackare...

 

 

Av Frida - 20 juli 2012 17:26

 

är en www.kareokeparty.com där man kan sjunga med en riktig mikrofon som man stoppar in i datorn med en sladd!

Det är superkul och jag sitter och tittar på när Kajsa sjunger! Hon är faktist väldigt duktig på det :)


Så här mycket poäng brukar Kajsa få:

 


Och så här mycket är mitt rekord...:

 


  

Av Frida - 20 juli 2012 14:15

Var ute med Kajsa förut och fotade fjärilar och letade smultron för att göra parfym! :)

Fotona blev bra, vi hittade många smultron men parfymen blev kass! :/

Det stank om man hade det på kroppen men luktade gott om man hade det i burk! :S

Här är lite bilder!

           


   

 

Av Frida - 20 juli 2012 11:05

Ville bara uppdatera lite innan Kajsa och jag ska gå ut!

Sov över hos henne och var vaken till typ kvart i tolv! Också blev vo väckta vid tjugo över tio! :)

Här är en bild jag inte la upp från hår experimentet!


 


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards