Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Frida - 18 juli 2012 09:43

Ikväll kommer mamma hem från Ullared, gick upp och åkte vid den i morse och har varit där i ca en timme :-)
Hon har lovat att köpa en deodorant till mig och sen får jag säkert något mer ^^
Världens bästa mamma... <3

Har i alla fall nyss vaknat (vid kvart över nio ungefär)

Blev inget smultronplockande igår för tiden drog ut och plötsligt var klockan halv sju!
Så vi tar det idag istället!

Ha en bra dag!

Av Frida - 17 juli 2012 15:24

 


Nu på förmiddagen har jag varit på ett ställe där man får plocka jordgubbar och äta så mycket man vill samtidigt!

Fast dumt nog åt jag knappt någonting.. -.-

Så då ska jag kalasa på lite jordgubbssmothie ikväll! ^^

Vädret har växlat mellan att vara väldigt fint och regna,blixtra o åska! 

 

Och ikväll ska jag ge mig ut och plocka smultron med Lulle!


 

Av Frida - 17 juli 2012 09:26

Ser ut att bli väldigt bra väder iag, ska och plocka smultron med Lulle sen!
Kul! :-)


Vill tacka alla som deltog igår! <3
Ha en bra dag alla läsare!


Kram <3

Av Frida - 16 juli 2012 17:01

 


 


 

Av Frida - 16 juli 2012 09:17

    

Av Frida - 15 juli 2012 20:11

Har gjort två nya kategorier idag!

 


Här kommer jag lägga upp photoshop tips titt som tätt!

Så om det är något speciellt ni vill veta om photoshop så skriv i en kommentar! ♥



 

I den här kategorin kommer det upp inlägg om bilder jag gjort i photoshop, eller om jag redigerat någon bild, gjort design osv.

Hoppas ni gillar de för jag kommer nog lägga upp rätt ofta inlägg i de här kategorierna!


 

Av Frida - 15 juli 2012 20:00

 

 


  

Har suttit typ hela eftermiddagen och gjort mig en ny design i Adobe Photoshop som jag äntligen lärt mig lite på!

Tycker den blev väldigt bra!

Men vad fasen menar ni med att inte delta i min tävling!

Jag har ju haft 26 besökare idag varav EN deltagit!

Fy vad besviken jag blir på er!


Har också gjort en design till LEA!

   




 


 


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards