Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida - 30 augusti 2012 08:19

Ska ha terminens första tyska lektion nu! Så kul! ;)
Önska mig lycka till

Av Frida - 29 augusti 2012 20:08

Har spelat fotbolls match idag, mot Norrstrand och vi förlorade med 4-0...

Gick ganska bra ändå!

Nu ser jag på Robinson och har egentligen inget mer att säga...


Här är en bild på Martin och min morfar ( måste ladda upp en bild på han för ska ha med Martin i min bok om mig själv på ipaden! ) :) 

 


Kraamis

Av Frida - 29 augusti 2012 15:54

Äter Mellis inför match! Slutade sent idag, har haft svenska, matte, so, idrott och slöjd!
I matten gör vi en egen bok i en app vi har laddat ner! ;) riktigt kul!

Av Frida - 28 augusti 2012 20:17

Hade gjort två bilder i samma collage, märkte det inte för ens jag lagt upp dt, så här kommer det rätta!

Av Frida - 28 augusti 2012 20:14

Av Frida - 28 augusti 2012 13:21

Har nyss blivit fotad av någon Roland...
Tror jag blev rätt snygg ;) här kommer lite bilder på mig och mina kompisar!

Av Frida - 28 augusti 2012 07:47

Fotografering idag, jag är redo!

Av Frida - 27 augusti 2012 20:55

Ser på Robinson nu! Spännande

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards