Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2012

Jättekul att börja skolan igen!

Av Frida - 23 augusti 2012 14:35

 

Woop woop!


Vad jag har längtat tills att börja skolan! 

Allt nytt är så roligt och bra!   

Våra nya lärare är också bra, men idag hade vi bara en informations dag typ   

Mina mentorer heter Karin, 31 snart, och Rune, 60 snart. 

Tror det kommer bli ett väldigt roligt läsår   


I morgon ska det bli väldigt kul för då åker åk. 6-9 till Mangen och ska vara där hela dagen

och göra olika aktiviteter i grupp, som en tävling typ!  

Fast kommer bli lite läskigt tycker jag


Men jag tycker det ska bli ÄNNU roligare på måndag, då börjar skolan "på riktigt" och vi får våra Ipads då!  

Gud vad kul, för då kan jag ju blogga på skoltid ( vi får göra det på rasterna då! )

Whihooooooooooooo! 

Äntligen!


Nu är jag hemma och har lite ont i halsen   

Igår blev det ingen bloggning för jag var med Kajsa ju och vi gjorde videor hela tiden! 

Det var jättekul och knäppt så de kommer upp på bloggen först när vi redigerat de   

   


 
 
Coccos

Coccos

23 augusti 2012 15:13

Säger detsamma!

http://Ellen

Frida

23 augusti 2012 17:51

:)

 
Ingen bild

Malin

23 augusti 2012 20:49

Kul att du tycker det är roligt med skolan Frida. Mindre kul att du har ont i halsen. Blä! Rickard är snorig så vi har varit hemma idag. bakat bullar och myst. Han är inte så sjuk, ingen feber. Tänkte fråga dej vad du önskar dej när du fyller år? Har redan köpt en liten grej men är inte klar. Puss å Kram och krya på dej

Frida

24 augusti 2012 14:17

Ja det är jätte kul där! :) Mm - tummen ner för halsont..
Kul att baka bullar! Det har inte jag gjort på super länge.
Ring och fråga mamma, jag har skrivit en önskelista som hon kan berätta för er i släkten så det bästa är att ringa henne :)
Puss o kram tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards