Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Äntligen Ipads!

Av Frida - 27 augusti 2012 13:14

Äntligen! Bästa skoldagen någonsin ;D Min klass är 6A så därför fick får klass Ipads FÖRST AV ALLA PÅ HELA SKOLAN! Jippie! ;)Vi fick typ börja använda ipaden direkt så jag har tagit över 60 bilder redan! Ganska mycket! Tyvärr får vi inte våra Apple-id idag så jag kan inte ladda ned bloggplatsens app och på nätet kan man inte ladda upp bild. Alla bilder jag tagit är såna knäppa bilder med ett program som fanns på ipaden! Snart ska vi gå ut och efter skolan som slutar 15.15 åker jag buss med Kajsa hem! Kommentera på så jag blir peppad på att blogga!

 
 
Dennis W

Dennis W

27 augusti 2012 13:51

Får ni egna Ipads hela skolan? Wow, när jag gick i plugget fick man vara nöjd om man fick ett extra suddgummi ;)

http://svempae.wordpress.com

Frida

27 augusti 2012 20:13

Hahaha, ja klasserna 6-9 får Ipads! Nice va?

 
Enander

Enander

27 augusti 2012 15:08

Hej, Jag har precis startat en fototävling på min blogg och det skulle vara kul om du ville delta =)
Direktlänk: http://enander.blogg.se/2012/august/tavling-1.html#comment

Om du inte gillar sådanahär kommentarer är det fritt fram att svära åt mej och radera =)

http://enander.blogg.se

 
Sofia

Sofia

27 augusti 2012 17:19

nu är vinnaren av det valfria smycket uppe!
Kolla om du vann :D

Även startat veckans blogg igen + en till tävling som du gärna får vara med i :D

http://byfia.com

 
Ingen bild

Ellen

27 augusti 2012 17:39

Visst är det kul med iPad! Har typ bara 50% batteri kvar för jag håller på och kollar på massa saker! Skriver detta från ipaden nu.... Kan inte sluta greja med den!!!!!! Haha! Men ny ska jag inte babbla mer..... Men det kliar i fingrarna när jag skriver för det är... Så kul!!!!! Men vi ses snart igen.... Okej, vi ses i skolan! Hejdååå!!

Frida

27 augusti 2012 20:17

Jag tycker också det är så kul, samma med mig ;D haha, själv har jag bara 5 % kvar ;)

Ja det gör vi! Hejdåååå

 
Ingen bild

Mamma

27 augusti 2012 17:50

Sååå kul för er, och vad bra!! Du kommer ha stor användning för en egen iPad. Ja blogga på gumman, det är superkul att läsa och se alla fina bilder du tagit! Kanon!

Frida

27 augusti 2012 20:18

Jag kommer blogga varje gång vi har tid!

 
Ingen bild

pappa

27 augusti 2012 20:07

Heja bruden! Vill se alla roliga knasiga bilder som du tagit! Antar det är som farbror Peter visade på sin "padda"? Ska ut i stugan din o fundera en sväng snart! Imorgon börjar jag nya jobbet, spännande!
Kan upplysa dig om att din blogg är grymt bra, vet flera vänner till Annika som är jätte imponerade av dina talanger som fotograf och ditt sätt att skriva och uttrycka dig så fortsätt skriv dagligen underbara unge ;)
Kram på dig hjärtat!

Frida

27 augusti 2012 20:22

Tack så mycket, kul att höra att andra tycker om mina "talanger" ;) nej det är faktiskt inte Peter, hittade den på paddan! Kul med nya jobbet! Spännande :o
Puss o kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards