Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida - 5 augusti 2012 15:03

               


Det finns kossor där Lea bor.

Vi matade de med blommor.

Av Frida - 4 augusti 2012 20:45











 



           



Har fotat vatten bilder igår och jag tycker de blev rätt coola!! ☺

Ni får skriva vad ni tycker om de, och kanske gör jag förklaring på hur man fotar såna bilder när designen är färdig!


Är hos Lea nu och har varit ute med hennes kaniner och fotat. 

Tyvärr kommer ni inte få se bilderna, för jag har så mycket annat att göra med bloggen!!

 

Här kommer två härliga bilder på mig och Lea:

   

 

 


Av Frida - 4 augusti 2012 16:15

   

Av Frida - 4 augusti 2012 15:21

Fotade bokeh igår, gjorde vanlig ohc bokeh bild så ni ska se vad det föreställer!

   

 

   

 

   

 

   

 

   

 

 

 



 

 


    

 

   

 

Förresten har jag varit med Lea hela dagen, därför har det inte blivit någon bloggning!

Har varit grymt kul och senare ska vi åka till Lea och sova över där! 

Blir första gången jag sover där så det ska bli så kul! ♥

 

Är så sjukt peppad inför blogg-lyftet och snart är jag färdig med det!

Kommer nog vara helt färdig i morgon och då får ni skriva vad ni tycker! ☺

 

 

Av Frida - 3 augusti 2012 14:55

Har nyss ätit på mc donalds och sitter just nu i lekställningen utanför och mobilbloggar!
Är i Säffle så vi är snart framme.
En liten rolig kille sitter och snackar med oss, haha blev superförvånad när han sa att han är fyra år! Trodde han va sex år typ!
Xoxo frida

Av Frida - 3 augusti 2012 10:16

Jag hinner inte göra ett riktigt inlägg nu innan jag åker för vi ska strax åka! Sitter med mammas mobil och bloggar!
Kommer blogga när jag kommer hem!
XOXO Frida

Av Frida - 3 augusti 2012 09:30

   

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards