Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida - 2 augusti 2012 21:46

             


Vet att jag har stavat fel men jag orkar inte ändra det! 

Tog lite knäppa tuggummi bilder igår kväll plus lite fula grimaser, men valde endast en grimas bild!

Sitter och väntar på att handbollen mella Sverige-Island ska börja, den börjar 22.15

 

VAD TYCKER DU OM BILDERNA??


 

Av Frida - 2 augusti 2012 19:26

Nu på eftermiddagen har familjen spelat minigolf, som ni ser är Sara en framtida minigolfspelare!
Jag kom sist men jag har lärt mig att behärska mig så jag blev inte sur ☺
I morgon åker vi hem men det kunde vi lika gärna gjort idag, så mycket som det regnade!
Allt är packat och nyss har jag ätit glass!

                       

 

Av Frida - 2 augusti 2012 13:07


Jag längtar så sjukt mycket tills vi kommer hem vilket är i morgon!

Der kommer bli så mycket nytt här på bloggen som jag hoppas ni gillar!

Åhhh vad jag längtar!!!! ♥  

 

Av Frida - 1 augusti 2012 14:19

Kände för att göra 30 dagars fotoutmaning! 

Hittade listan hos Annika men gjorde om den lite. ☺  

Dag 1 kommer kanske idag?!

 


Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Kärlek
Dag 3: Lycka
Dag 4: Min hobby
Dag 5: Min/Mina bästa vänner/vänn
Dag 6: Tema ”blått”
Dag 7: En opublicerad bild
Dag 8: Tema ”favorit”
Dag 9: Tema "gult"
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Knasigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Överflödigt
Dag 14: En höstbild
Dag 15: Favoritpryl
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Havet
Dag 20: Tema ”djur”
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Valfritt
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Beroende
Dag 25: Fart
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema ”två”
Dag 28: En vinterbild
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: En annorlunda bild

 

Vad tror ni om det?


Av Frida - 1 augusti 2012 10:14


     

Drar till stranden alldeles strax!
Jättefint väder idag ☺

 

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards