Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida - 19 augusti 2012 21:04

 

Jag är med i ännu en tävling, men nu hos byfia.com och jag tävlar om valfritt smycke från ilovebling.se

Hoppas jag vinner!

Av Frida - 19 augusti 2012 19:29

 

IDAG

 

Jag har tillbringat nästan hela dagen med farmor och syskonen för att pappa, Annika och Farfar-Ove skulle få tid att flytta in i nybygget!

 

Vi har varit i Svingelskogen på Berget och hälsat på djuren som finns där.

Fick några kompisar där :)

 

 

 

Det här är nog dagens knäppo, eller vad tycker ni?  

 

Grisarna tycker jag är gulliga :)                 

 


Den här geten heter Gudrun och härmade mig om jag lät på ett knäppt sätt! Den lät likadant som jag gjorde så förmodligen låter de så!  

 


Och den här geten kommer jag inte ihåg vad den heter..

 

             




Getterna var vana vid att bli matade av en så de blev typ tokiga när han kom!



Fåren blev också matade. Av oss med mat från farbrorn som matade getterna.   

 

Vi åt fika :)  

 

Och klädde ut oss... :) Snygga eller?    

 

Har haft en väldigt rolig dag med bad, inflyttning i nybygget och fika med farmor, farfar-Ove och familjen!

Varit aweeeeesoome! 

Av Frida - 19 augusti 2012 18:41

 

Av Frida - 18 augusti 2012 18:54

 

Jag ljuger inte!

När vi var på enduron idag så såg vi när tävlingen var slut att Sveriges bästa enduroförare Joakim Ljunggren, världsmästaren ( vet inte namnet på han men han är i alla fall spanjor ) och världsmästarens lillebror som också är väldigt bra! ☺

Var så coolt att få träffa de och pappa frågade om han kunde få ta ett kort på mig och han och det fick vi!

Här kommer resten av bilderna! ☺


  

         


Nedan börjar bilderna när jag träffade de och när de åkte ett varv i skogen som träning ☺                                 


Vad tycker ni?

Coolt att ha träffat de!

Av Frida - 18 augusti 2012 18:37

Idag har jag varit hela förmiddagen med pappa, Annika, Samuel och Marit och Jörgen                                                                 ( två som gör reklam för Fit Line ) och gjort reklam för Fit Line på en Enduro tävling! Det har faktist varit väldigt kul idag ☺

Och här kommer första bomben med bilder från idag!

 

                         

Bilderna nedan tog pappa ^^        

Och de här tog jag                  

Av Frida - 18 augusti 2012 17:24


Jag deltar i en tävling hos Keela om en personlig almanacka!

Hoppas jag vinner.


Tävlingen hittar du på http://keela.se och om du vill beställa en egen almanacka så klickar du HÄR!


Av Frida - 17 augusti 2012 21:31

DENNA TÄVLING ÄR NU AVSLUTAD

 

OCH VI HAR EN VINNARE!

 

LÄS VIDARE FÖR MER INFO! 


Det var faktist fyra stycken som hade rätt men bara en kan vinna!

Här är alla som hade rätt:


http://bildgalen.bloggplatsen.se

http://bloggfjortisarna.bloggplatsen.se

http://mylifeasalizzz.bloggplatsen.se

http://miaimolkom.blogg.se


Och vinnaren av två dumle påsar är.....

  

 

 



STORT GRATTIS TILL DIG!

Du har blivit kontaktad via mejl och kommentar och om du inte hör av dig inom 5  dagar lottar jag en annan vinnare.


Tack för alla som deltagit och lycka till nästa gång!


Rätta svaret då?

Räkna nedan!   

 


Ps: Om ni inte räknat rätt så är svaret i alla fall 10 påsar   



 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards