Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida - 13 augusti 2012 20:56

Idag har jag plockat blåbär med familjen, sprungit på löpbandet 2.5 km och ska snart sova hos Julia!

Så jag tänkte snabt visa bilderna från idag ☺

 

                         

Av Frida - 13 augusti 2012 20:38

   

Visste inte vad jag skulle ta så jag tog den här!

Av Frida - 13 augusti 2012 18:49

 

Av Frida - 12 augusti 2012 21:50

Glömde göra dag 11 i går så jag gör dag 11 i dag och dag 12 i morgon ^^

   

Av Frida - 12 augusti 2012 21:30

                      

Vi hade det superkul där, en av der roligaste dagarna jag varit med om! ♥

Så mycket vi badade och åkte karuseller, stojade och busade - roligare kunde det inte blivit! ☺

 

Har du varit där?



Av Frida - 12 augusti 2012 20:48

     

Jag tävlar om det på bilden ovan!

Hoppas jag vinner ;)

Om ni vill vara med och delta så får ni skynda er för den avslutas idag! 

Här är en länk till tävlingen:

http://byfia.com/2012/august/tavling-stor-giveaway-av-abc-produkter.html#comment

Av Frida - 12 augusti 2012 15:55

 


Är just nu hos Tova och tänkte uppdatera lite!

Vi  har badat på Österängarna och haft det väldigt kul, nu ska vi strax se på handbollsfinalen och sen sälja pandaprodukter om vi hinner och orkar! :)

Här får ni lite bilder från idag!                             

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards