Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Frida - 30 september 2012 10:45

Ska göra en ny header snart! Ska försöka på ipaden för jag har ett bra redigeringsprogram där!

Av Frida - 29 september 2012 19:35

Rätta svaret på förra gåtan är: morgondagen/framtiden
Här kommer dagens gåta!

Av Frida - 29 september 2012 15:45

Av Frida - 29 september 2012 10:14

Igår tog jag lite bilder ute! Det är så härligt höstväder ute!
Snart ska vi på en marknad och när vi kommer hem tänker jag fotografera med kameran och stativet! :)
Observera att bilderna är tagna med Ipaden, därför är det sämre kvalité.

Av Frida - 28 september 2012 19:50

Har fixat en ny kategori nu! Gåtor och skämt!
Där kommer jag lägga upp ett skämt eller en gåta och om det är en gåta så ska ni skriva vad ni tror!
Idag blir det en gåta!

Vad tror ni?

Av Frida - 27 september 2012 20:16

Idag har vi haft tyska, kul, så har vi också haft orientering där vi skulle gå i grupp och jag som oftast tycker orientering ska bli tråkigt innan lektionen, tycker det väl är kul när vi kommer ut! :)
När jag ändå pratar om idrott kan jag också nämna att jag och flera klasskamrater var på km (kretsmästerskapen) i tingvalla i tisdags! Julia kom tvåa i 800 meter, och det var första gången hon deltog i det! Och Dong (narong) från 6b vann guld i kast, han har ALDRIG varit med i det! Jag tyckte de var jätteduktiga! :)
Själv räknade jag med att slå mitt rekord i längdhopp men hoppade som längst 3,27... Jaja! :) skyller på att det var motvind, vilket det var.

Färjestad leder mot Timrå med 2-0!

Av Frida - 27 september 2012 20:16

Idag har vi haft tyska, kul, så har vi också haft orientering där vi skulle gå i grupp och jag som oftast tycker orientering ska bli tråkigt innan lektionen, tycker det väl är kul när vi kommer ut! :)
När jag ändå pratar om idrott kan jag också nämna att jag och flera klasskamrater var på km (kretsmästerskapen) i tingvalla i tisdags! Julia kom tvåa i 800 meter, och det var första gången hon deltog i det! Och Dong (narong) från 6b vann guld i kast, han har ALDRIG varit med i det! Jag tyckte de var jätteduktiga! :)
Själv räknade jag med att slå mitt rekord i längdhopp men hoppade som längst 3,27... Jaja! :) skyller på att det var motvind, vilket det var.

Färjestad leder mot Timrå med 2-0!

Av Frida - 25 september 2012 19:05

Har JÄTTEMYCKET läxa i kemi tills på torsdag nästa vecka då vi har prov! Måste lära mig information på 13 sidor!
Det blir att plugga hela kvällen...
Önska mig lycka till!

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards