Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 1 september 2012

Lång dag

Av Frida - 1 september 2012 18:15

Idag har varit en lång men rolig dag! Har gjort rätt mycket, varit ute typ hela tiden!   

Fint väder idag. Skönt!


Jag har framförallt fått hjäp av pappa och Annika att göra i ordning i minstuga, blev väldigt fint men är inte färdigt än!

När vi kom hit igår så var en ute i stugan och målade om!   

Skulle bli en överraskning tills vi kom, då skulle de inrett lite också men jag fick det i förväg! 


Ska snart äta pizza och jag längtar sååååååååå tills i morgon! För då kommer släkten och grattar mig, först hos pappa och sen får vi åka hem till mamma och så grattas jag där också! Blir stressigt men jätte kul!   

Nu ska jag inte låta er få läsa så länge utan bjuder på några fina bilder på våra katter! (tagna i juli typ...)


Sulan

     


och Sockan!

   


Ps. Har haft två tyska lektioner, det är jätte roligt!   


 
 
S O F I A

S O F I A

1 september 2012 18:52

Söt katt! :D Är han/hon din? :)

http://bananskalet.blogg.se

Frida

3 september 2012 18:20

De bor hos min pappa ;)

 
JoJo

JoJo

1 september 2012 19:33

Åh vilka fina katter du har!

http://www.fixingyou.blogg.se

Frida

3 september 2012 18:20

Tack ;)

 
linnea gullarbergs

linnea gullarbergs

1 september 2012 19:41

fina bilder!

http://lgullarbergs.blogg.se

Frida

3 september 2012 18:20

Tack!

 
Ingen bild

Ellen

1 september 2012 19:51

Åhh jag äääääääälskar katter!!! Katter är sååååå söta! Men att jag har missat TVÅ tyska lektioner är ju hemskt!!! Men jag är 99,9% säker på att jag kommer till skolan på måndag!!

Frida

3 september 2012 18:21

Kul!

 
sophie

sophie

2 september 2012 14:55

Vilka söta katter :)

http://lifeaccordingtosophie.blogspot.se

Frida

3 september 2012 18:20

Eller hur?! ;)

 
Emma

Emma

3 september 2012 13:39

Grattis på födelsedagen Frida! :D
Hoppas du får en bra födelsedag! ♥

Kram Emma

http://tiniemma.bloggplatsen.se

Frida

3 september 2012 18:22

Tack så mycket! Hoppas du blir frisk snart. ;)

Kram Frida

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards