Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 9 september 2012

Fest!

Av Frida - 9 september 2012 10:56

I fredags hade jag fest och mina vänner var inbjudna!

Vi hade fruktansvärt kul och alla förutom två sov över, vi var med mig sju stycken på festen.


Under kvällen hann vi med mycket, äta hamburgare och efterrätt, leka massa roliga lekar och prata! 

Det var så himla kul och är en fest jag sent kommer glömma!   


Men det roligaste var mumien-leken! Jag hade sagt till alla som var bjudna att ta med en toalettrulle

för det behövdes till en lek! 

Man var i lag, två och två och skulle så snabbt som möjligt snurra in sin lagkamrat i toalettpapper!

Det blev såklart mycket skratt!   


Jag var i lag med Julia och hon gjorde mig som en riktig mumie!

Om ni vill kolla in hur jag såg ut så gå in på Leas blogg

och titta på videon!


På kvällen sov några av mina vänner över och vi hade jättekul och pratade tills klockan 01.00   

Jag tog inte så många kort men de jag tog kommer här:

  


Såhär såg jag och Lea ut!


 


Lea var mer spänd än jag och stod i fönstret och väntade på att gästerna skulle komma!      


Festen var snabbt i full gång!



                   

HJÄLP! Vad har hänt?              


Haha, alla spelade döda för att vi skulle få coola bilder! De var snabbt upplivade igen!      


När vi skulle sova  


Jag hade en jätterolig kväll tillsammans med mina vänner och jag hoppas vi får en lika rolig kväll nästa år!   

 
 
Wilma

Wilma

9 september 2012 13:58

Varför bjöd du inte mig??

http://Wimlansliv.bloggplatsen.se

Frida

11 september 2012 20:20

Mamma sa att jag bara fick bjuda de som jag umgås med på skolan, jag hade gärna bjudit dig! Vi hade inte fått plats med fler i källaren om någon mer sovit över.

 
Ingen bild

Ellen

9 september 2012 21:29

Åhh!! Vad kul det ser ut!! Jag önskar att kunde komma komma men jag var ju borta!! Nu är jag så arg! Men jag får komma nästa år:)

Frida

11 september 2012 20:22

Ja det var jättekul! Det var synd att du var det, men du får ju som sagt komma nästa år!

 
Ingen bild

mamma

10 september 2012 21:19

Men herregud hur det såg ut i källarn, tur jag inte gick ner.... Och läskigt när ni låg helt "döda". Usch. Men sen var det full fart, puh!

Jag är glad att du är nöjd med din fest, nästa år kör vi igen!! Puss på dig, världens finaste 12-åring!

Frida

12 september 2012 20:03

Ja vet! Haha, ja det var det!
Det var jättekul då ;) puss och kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards