Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Frida - 23 september 2012 19:52

Åh! Har varit glad hela dagen! Ni kaninte fatta hur glad jag varit, är! :) mitt lag har kört årets sista fotbollsmatch idag, och gissa vad! VI VANN MED 2-1! ^^ OCH JAG GJORDE 2-1 MÅLET! Wihooooo! Gud vad glad jag är! Happy girl! :)

Av Frida - 23 september 2012 11:40

Den här boken är en av mina favoritböcker! Den äger!

Av Frida - 21 september 2012 11:08

Fick kakor på matten! Vi körde bingo :) jättegott!

Av Frida - 18 september 2012 14:51

Menade rosen BRÖD!

Av Frida - 18 september 2012 14:50

Rosengren med ost i! Bakade det i hemkunskapen idag! Namnamnam..
Lägger ni märke till hjärtat på Bullen?

Av Frida - 18 september 2012 10:33

Av Frida - 17 september 2012 17:57

Today! Mamma och moster Malin kommer hem från Barcelona ikväll! Så ku det ska bli, jag får ju present ?
Sitter annars och syr korsstygn, har kommit rätt långt! Vad tycks?

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards