Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida - 13 oktober 2012 12:47

Igår sov lea över hos mig och nu sitter vi på Max med gratis internet! Yeah! Ska på fotbollsavslutning i sundsta badhus sedanoch innan det skanjag och Lea gå på stan! :) Ha det bäst!

Av Frida - 12 oktober 2012 16:25

Hej på er! Nu är jag här igen och jag är inte död! :) Anledningen till att jag inte bloggat på länge är att jag har SÅ mycket läxor i skolan. Två dagar i veckan slutar jag kvart över tre och jag har träning två dagar i veckan. Jag har knappt tid eller lusten att blogga men nu är jag sugen på att börja igen! Ska försöka blogga så mycket som jag har lust och hinner, men skolan går före bloggen! Bara så ni vet..

Här är två bilder från idag, den översta från sista lektionen vi hade idag, tyskan och den nedersta från alldeles nyss! Om jag inte uppdaterar någon dag kan ni skicka en vänförfrågan till mig på instagram! Heter frida_svedberg så det är bara att adda :)

Av Frida - 2 oktober 2012 11:31

Fick baka kladdkakemuffins idag på hemkunskapen! Namnam! Men nu ska jag äta mat och sen hämta de! :) ha en bra dag!

Av Frida - 2 oktober 2012 07:42

Rätta svaret på förra gåtan: vattnet såklart!

Här kommer dagens gåta! Listig va? Den som gissar rätt får en länkning!

Av Frida - 2 oktober 2012 07:38

God morgon läsare! Har ni sovit gott?
Det har jag! Igårkväll kom jag på att vi hade matteläxa tills idag, men när jag tittade hade jag redan gjort den! Tur.

Det här är min outfit idag!

Av Frida - 1 oktober 2012 12:55

Åh! Är ute, brandlarmet gick nyss på skolan! Läskigt!

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards