Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

ChillarJustNu

Av Frida - 17 november 2012 21:10

?? ?????! GöR nI?

> Sitter som en lördagskväll som denna och lyssnar på Samme och Linus när de spelar hockey och är lite på Ipaden. Annars gör jag inte så mycket :) Väntar på att Martin ska komma ner från att ha lagt småsystrarna. <

Men jag har tänkt på en sak... ;
I tisdags hade vi en författare på skolan som föreläste för sexorna. Som alla andra trodde jag det skulle bli såhimlatråkigtattdetintevarsant.
Roligt nog var det såhimlaroligtattdetintevarsant! :) xD
Önskar att Torgny kom till oss en gång i månaden! Så bra var han! Alltså, han typ skämtade och pratade på ett intressant sätt. Jag kan liksom inte förklara varför han var bra men han bara var det! Killarna i klassen har ALDRIG varit så tysta och lyssnat, och Torgny sa inte ens till de att vara tysta! Men nu till saken!

Torgny pratade om våra fem sinnen,och då berättade han för oss att det en gång var en tjej som sa:
- Jag har ett sjätte sinne.
- Jaså, vadå? frågade Torgny.
- Ursinne!

Jag tyckte det var roligt och nu undrar jag om DU HAR NÅGOT SJÄTTE SINNE?

Ps. På sista bilden berättar han om en av sina böcker låtsatskungen, en bok för oss typ, vilket han också gjorde för oss! Tyckte den verkade bra!

Ds. Under tiden jag skrivit allt detta har Martin kommit och nu ska vi se på film!
Kramis <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards