Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under november 2012

Av Frida - 16 november 2012 21:47

Satt och gapskrattade, och jag menar det, när jag såg den sista bilden! Lea frågade tillochmed vad som var roligt!? Jag vet, jag har dålig humor :DDD

Av Frida - 16 november 2012 19:44

Av Frida - 16 november 2012 19:13

Kör stress med Lea! Ett kortspel för er som inte vet och jag vinner alltid!
Så är'e om man är proffs!

Visst är det skönt med fredag? Gillar citatet:
"Why is monday so far from Friday,
And Friday so near to Monday?"
Haha, även fast jag gillar skolan gillar jag citatet ;) Alltid skönt med helg!

Snart blir det att hoppa in i bastun med Lea och sen väntar X~Factor! JIPPIE! :D

Ps: Kommer uppdatera på Ipaden tills jag får min dator som är på 'förbättring' hos Mia! Mia bloggar förresten på http://miaimolkom.blogg.se ! :)
Kramisar <3

Av Frida - 16 november 2012 15:20

Här harjag några tips på spel som jag spelar!
1. Fishbowl racer
2. The simpsons Tapped out
3. Minecraft Pocket Edition
4. Hay Day
5. Wonder Zoo

Av Frida - 16 november 2012 12:56

Har rast nu men ska snart påbörja sista lektionen: Språkval.
Tyska är roligt och jag har lärt mig V Ä L D I G T mycket bara under den här terminen! Tack Maj-Britt! Jag tycker det är roligt att ha mycket läxa i språk för jag vill så gärna lära mig :)

En sak som är jäkligt dåligt är att jag har munnsår, IGEN! I H A T E I T S O M U C H .
Haha, har haft engelska nyss och där körde vi Galen Panna och det tycker jag är jätteroligt!
Fast nu ska jag strax börja, så måste gå! :)

Har ni varit i skolan idag?
Kramisar

Av Frida - 16 november 2012 07:38

Godmorgon alla tröttisar och piggisar! Sovit gott?
Jag har i alla fall sovit väldigt djupt! Inte vet jag varför eller hur jag vet det men det bara känns så! Ska snart till skolan men har lite tid över eftersom jag är så snabb ;) Här får ni en bild på hur jag såg ut är jag nyss vaknat och en för en stund sen! Den till vänster har ä jag medvetet gjort suddig.
Vill också skicka en hälsning till min underbara pappa och mina två småsystrar Carma och Zelma! Carma är med på sista bilden och Zelma är hon på den näst sista! :) <3

Av Frida - 15 november 2012 16:01

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards