Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Allt möjligt ♥

Av Frida - 27 september 2012 20:16

Idag har vi haft tyska, kul, så har vi också haft orientering där vi skulle gå i grupp och jag som oftast tycker orientering ska bli tråkigt innan lektionen, tycker det väl är kul när vi kommer ut! :)
När jag ändå pratar om idrott kan jag också nämna att jag och flera klasskamrater var på km (kretsmästerskapen) i tingvalla i tisdags! Julia kom tvåa i 800 meter, och det var första gången hon deltog i det! Och Dong (narong) från 6b vann guld i kast, han har ALDRIG varit med i det! Jag tyckte de var jätteduktiga! :)
Själv räknade jag med att slå mitt rekord i längdhopp men hoppade som längst 3,27... Jaja! :) skyller på att det var motvind, vilket det var.

Färjestad leder mot Timrå med 2-0!

Av Frida - 12 september 2012 20:06

I morgon tar vi spruta! Det är en tredje och sista sprutan innan vi har skyddet mot livmoderhalscancer! :) ska bli skönt när det är över!

Är nöjd för har gjort färdigt min läxa som var lång!!!! Nu ska jag se på bonde söker fru!

Ps: hoppas du har det bra i Spanien pappa! Älskar dig! <3

Av Frida - 11 september 2012 20:49

Hade gjort en video som jag laddade upp här men när man gör det på bloggplatsens app så fattar jag inte vart videon hamnar när man laddat upp den!
Berättade i alla fall att jag inte har tid att blogga då det är så mycket med skolan! Så, det blir inlägg när jag har id och lust!

Av Frida - 9 september 2012 10:56

I fredags hade jag fest och mina vänner var inbjudna!

Vi hade fruktansvärt kul och alla förutom två sov över, vi var med mig sju stycken på festen.


Under kvällen hann vi med mycket, äta hamburgare och efterrätt, leka massa roliga lekar och prata! 

Det var så himla kul och är en fest jag sent kommer glömma!   


Men det roligaste var mumien-leken! Jag hade sagt till alla som var bjudna att ta med en toalettrulle

för det behövdes till en lek! 

Man var i lag, två och två och skulle så snabbt som möjligt snurra in sin lagkamrat i toalettpapper!

Det blev såklart mycket skratt!   


Jag var i lag med Julia och hon gjorde mig som en riktig mumie!

Om ni vill kolla in hur jag såg ut så gå in på Leas blogg

och titta på videon!


På kvällen sov några av mina vänner över och vi hade jättekul och pratade tills klockan 01.00   

Jag tog inte så många kort men de jag tog kommer här:

  


Såhär såg jag och Lea ut!


 


Lea var mer spänd än jag och stod i fönstret och väntade på att gästerna skulle komma!      


Festen var snabbt i full gång!



                   

HJÄLP! Vad har hänt?              


Haha, alla spelade döda för att vi skulle få coola bilder! De var snabbt upplivade igen!      


När vi skulle sova  


Jag hade en jätterolig kväll tillsammans med mina vänner och jag hoppas vi får en lika rolig kväll nästa år!   

Av Frida - 1 september 2012 18:15

Idag har varit en lång men rolig dag! Har gjort rätt mycket, varit ute typ hela tiden!   

Fint väder idag. Skönt!


Jag har framförallt fått hjäp av pappa och Annika att göra i ordning i minstuga, blev väldigt fint men är inte färdigt än!

När vi kom hit igår så var en ute i stugan och målade om!   

Skulle bli en överraskning tills vi kom, då skulle de inrett lite också men jag fick det i förväg! 


Ska snart äta pizza och jag längtar sååååååååå tills i morgon! För då kommer släkten och grattar mig, först hos pappa och sen får vi åka hem till mamma och så grattas jag där också! Blir stressigt men jätte kul!   

Nu ska jag inte låta er få läsa så länge utan bjuder på några fina bilder på våra katter! (tagna i juli typ...)


Sulan

     


och Sockan!

   


Ps. Har haft två tyska lektioner, det är jätte roligt!   


Av Frida - 27 augusti 2012 13:14

Äntligen! Bästa skoldagen någonsin ;D Min klass är 6A så därför fick får klass Ipads FÖRST AV ALLA PÅ HELA SKOLAN! Jippie! ;)Vi fick typ börja använda ipaden direkt så jag har tagit över 60 bilder redan! Ganska mycket! Tyvärr får vi inte våra Apple-id idag så jag kan inte ladda ned bloggplatsens app och på nätet kan man inte ladda upp bild. Alla bilder jag tagit är såna knäppa bilder med ett program som fanns på ipaden! Snart ska vi gå ut och efter skolan som slutar 15.15 åker jag buss med Kajsa hem! Kommentera på så jag blir peppad på att blogga!

Av Frida - 27 augusti 2012 07:53

Igår var jag med Kajsa hela dagen och det ända vi gjorde var att pärla! Så jag gjorde lite smycken, här är de!


         


Vilket tycker du var snyggast?


Ps: Nu måste jag gå till skolan, får ju inte komma försent när man ska få Ipads idag! :)

Ds: Jag följer med Kajsa hem efter skolan så det blir eventuellt bloggning där!

Av Frida - 26 augusti 2012 08:12

 

Morning! Igår åkte jag och mamma in till stan för att framförallt köpa ett par gympaskor till mig   

 

Vi gick också in på lite andra affärer, på bl.a Lagerhouse (stavning?) och Indiska!   

Detta är från Lagerhouse och kostade sammanlagt 92 kr! Jätte billigt! Älskar Lagerhouse   

       


Har tyvärr ingen bild från det jag köpte på Indiska med det är i alla fall ett halsband med en spegel i typ!

Blev jätte nöjd med shoppingen igår och hann även med att städa mitt STÖKIGA skrivbord! Blev också jätte nöjd med det!


Före:

   

Efter! 

     

Vad duktig jag känner mig   


Vilket av det jag köpte tyckte ni var snyggast?


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards