Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Allt möjligt ♥

Av Frida - 25 juli 2012 19:15

Har haft en heleftermiddag hos farmor i det underbara vädret - ÄNTLIGEN! :)

Har badat, skojat och haft jättekul! :)

Ska kanske åka ut med båten och fiska ikväll..


I morgon kommer jag sova över med kusse Alice hos farmor och det kommer bli kul! :)


 

Av Frida - 25 juli 2012 10:25

Nej, det är inte någon polis som kommit för att hämta någon, det är min pappa! :-P
Han hade glömt lite grejor när han åkte till jobbet så han svängde förbi och hämtade de :-)
Men lite coolt att ha en polisbil på parkeringen!

Idag på förmiddagen (snart) ska vår granne klippa mig! Måste ju klippa luggen så jag ser något! ;-)
Men jag kommer lägga upp före och efter bilder senare, för idag ser det ut som om det blir bad i farmors pool med kusse Alice! :-)

Kram

Av Frida - 23 juli 2012 11:14

Det är så dåligt väder idag! Har ägnat större delen av dagen åt att se på film som varit på på tv:n och har inget att göra...

Det ända roliga idag är att pappa var hemma när vi vaknade och att vi ska till Boda Borg i morgon! :-)

Ser just nu på något program om lejon som äter människor samtidigt som jag mobil bloggar! :-)

Hoppas ni gillade videorna om ni sett de?!

Nu börjar programmet igen så jag ska sluta!

Kram

Av Frida - 22 juli 2012 19:53


På tisdag ska jag tilll Boda Borg med min pappa och bror Samuel, pappas kompis Magnus och hans två näst äldsta döttrar! 

Kommer bli super-mega-jätte-dunder-kul eftersom jag bara varit där en gång, och då var det jätteroligt! :)


Kom till pappa förut och kom på att jag glömt kameran... :/

Lätt hänt, men det blir fler gånger! :) 

Dessutom är familjen viktigare än en kamera.


 

En bild som jag tycker är väldigt fin på Carma och Sulan från förra gången vi var här! ♥

 


Av Frida - 21 juli 2012 10:51

Good morning!
Ska till morfars sommarfest senare!
Jag kommer nog ta en massa kort som jag lägger upp på bloggen! ♥
Ser ut att bli soligt idag men regnet kommer säkert senare - det är ju ändå svensk sommar!


I morgon ska jag till pappa och det kommer bli hilma kul eftersom att jag inte träffat de på ett tag! ☺

 

 


Av Frida - 14 juli 2012 13:16

Kommer göra så att jag berättar hur det var på Liseberg i ett inlägg beroende på vad jag gjorde!

Så t.e.x om jag åkte Balder så gör jag ett inlägg om hur många gånger vi åkte, om det var läskigt osv!

Med varje karusell, hjul och bilder jag tagit kommer i ett inlägg beroende på vad det handlade om!

Men det kommer senare idag för nu ska vi se på film! :)


Här har ni en random bild!

 


Ska nörda serien "Mitt liv som död" typ hela dagen nu, vi är ju föööör trötta för att göra något!

Men vi börjar med 4 avsnitt ^^ :D

Av Frida - 11 juli 2012 11:32

Jag, Lea och hennes pappa var och badade i förr går, och igår shoppade vi!

Men här kommer mer bilder från när vi badade, som Lea tog!


                      

Blir mer bloggning senare! :)

Och glöm inte att RÖSTA PÅ MINA BILDER!

Klicka HÄÄÄÄR för att komma till första bidraget, och klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR för att komma till mitt andra bidrag!


Glöm heller inte att det går att rösta varje dag! ☺

Kram! ♥


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards