Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Vardag ♥

Av Frida - 29 juli 2012 22:10

Ja, lite sent att blogga men jag ville skriva om detta!

Vid sex åkte jag ( oväntat ) till Ekenäs med en vänn, hennes familj och en kompis till henne och mig (dom har hus på Koster) och tittade på gratisentré till Rydell & Quick! ☺

Det var riktigt kul och vi såg också Petter där, ni vet, han sångaren.


Tog massa bilder men bara några kommer upp för alla är typ likadana ☺

Och vi tog kort på mig, Ida och Marie tillsammans med Rydell & Quick! Så coolt! :P


                                   

 

Av Frida - 29 juli 2012 13:57

                 

Av Frida - 29 juli 2012 13:35

I förmiddags åkte vi ut med får båt och hämtade upp våra krabbtinor. Vi kunde tråkigt nog bara hämta upp en för rodret gick av...

Men en krabba fick vi! ☺

Om ni får möjlighet måste ni smaka på krabba, det är sååååååå gott! ☺ 

Min favorit-"mat".



Här kommer bilder på den!

             


Kommer bli gottigt att äta den! Mums! 

Av Frida - 28 juli 2012 14:29

Igår åkte vi ner till Koster så nu är vi här! :) 

Det är inte direkt fint väder då... :/


Så just nu gör man inget speciellt utan sitter och lyssnar på OS och trixar med en grejj till bloggen i Photoshop! :P

Den där "grejjen" kommer typ upp i kväll eller i morgon. 


Men bara för att jag inte gör tre inlägg om dagen så kan ni väl ändå  läsa bloggen, jag menar - det är så mycket roligare att blogga om man vet att många läser bloggen!


För igår hade jag typ 6 besökare och jag brukar ha 20-30 typ... 

Här kommer en random bild jag tog förut!


 

 

Av Frida - 26 juli 2012 19:06

Är hos farmor nu med Alice och har varit det sen tolv!Vi skaa sova över här och jag bloggar just nu från en iPad ;)Så jag kan tyvärr inte lägga upp bild ;(Jag och Alice var och spelade minigolf förut och jag vann med ett poäng!Ska kanske gå ut och spela fotboll snart.Ikväll ville farmor att vi skulle se på Hawaii five-o eller vad det heter ;)Sen har vi badat och ätit på Max! När vi badade gjorde jag och Alice som en uppvisning för farmor där vi hoppade tillsammans och hon skulle betygsätta hoppen :D sen gjorde vi några knäppaSketcher också! Jag gapskrattade rätt mycket ;)Blir ingen bra bloggning idag och i morgon för jag åker till koster på kvällen och är hos farmor påFörmiddagen!Xoxo Frida

Av Frida - 25 juli 2012 19:15

Har haft en heleftermiddag hos farmor i det underbara vädret - ÄNTLIGEN! :)

Har badat, skojat och haft jättekul! :)

Ska kanske åka ut med båten och fiska ikväll..


I morgon kommer jag sova över med kusse Alice hos farmor och det kommer bli kul! :)


 

Av Frida - 22 juli 2012 20:56

 

Har käkat mjöl idag med Tova ;)

Moa är ju så cool så man måste testa det hon gillar! ( moa är en bloggerska jag läser och ser upp till! :)

 


Knäppa vi är va'?


 

Av Frida - 22 juli 2012 19:53


På tisdag ska jag tilll Boda Borg med min pappa och bror Samuel, pappas kompis Magnus och hans två näst äldsta döttrar! 

Kommer bli super-mega-jätte-dunder-kul eftersom jag bara varit där en gång, och då var det jätteroligt! :)


Kom till pappa förut och kom på att jag glömt kameran... :/

Lätt hänt, men det blir fler gånger! :) 

Dessutom är familjen viktigare än en kamera.


 

En bild som jag tycker är väldigt fin på Carma och Sulan från förra gången vi var här! ♥

 


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards