Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Foton ♥

Av Frida - 22 juni 2012 12:40

    Glad midsommar!

Här på Koster har vi det underbart, vädret är toppen, allt är vackert och idag är det Midsommar! :)

Har försökt att lägga upp bilder på min och Leas blogg men det gick inte, bara tre bilder blev uppladdade! Och sen när jag skulle spara inlägget blev jag utloggad! :{

Men här kommer bilder från färjan plus några från när jag var på berget med Samuel! Mer bilder kommer i morgon förmodligen.                                            


       


Lägger upp så många bilder jag hinner i morgon eller senare ikväll! :)


HA en superbra midsommar, för det tänker i alla fall jag ha!

 


 

Av Frida - 13 juni 2012 21:01
God kväll alla läsare!
Vad har ni gjort idag?

Det känns som dagen har varat i evigheter! :)
Har varit ute med Julia och min granne ( kompis ) Linnéa och pratat, kört dunken och "Bollen på burken".
Vi har i alla fall haft väldigt roligt och innan Linnéa kom ner efter att ha klippt sig hade jag och Julia vattenkrig! :)

Idag har det faktist varit varmt! Det känns väldigt skönt om det i alla fall INTE regnar på fredag då vi har skolavslutning! :/
 
 
     
Bilder från i måndags!
 
KRAM ♥
Av Frida - 13 juni 2012 15:22
God eftermiddag läsare!
Det är så kul att det snart är sommarlov! :)

Idag har vi bara haft en sån där brännbollsturnering i skolan, i 4-6:an
Lyckligtvis var jag och Julia i samma lag och hon är bra på att ta lyra! Men det var väldigt roligt för jag tog också lyra + VI VANN! Vi vann hela finalen som vi spelade mot sexorna! Gud vad dåliga de måste känt sig, som fick stryk av femmor! :)
Blev skitglad och skrek! Tack till mina kompisar som satt vid sidan av planen och hejade på oss! :)


  
  ¨
    


Bilder från Mamma och Martins bröllopsdag ( inte alla )

KRAM FRIDA ♥
Av Frida - 10 juni 2012 18:43

Hej på er!

Har spelat fotbolls match idag och tråkigt nog förlorade vi med 2-0. Men vi blir bara bättre och bättre :)

I alla fall var jag med Ellen efter matchen och vi tog typ bara kort och körde dunken!

Älskar bilderna 10, 18 & 32 :)

Det blev verkligen skitbra foton idag!

                                                                             


Vilken tyckte ni mest om? :)

Av Frida - 10 juni 2012 14:24

Massor av bilder! 

p.s Ingen är redigerad :)


                                                   

Av Frida - 8 juni 2012 21:08

God kväll!

Tänkte lägga upp lite bilder från när jag och Lovisa sov över hos Lulle och när vi var och "firade" nationaldagen på Ängsbacka :) ! 

Fick låna hennes kamera att fota med, tack och lov, då var min dag räddad då

systemkameran laddat ur efter typ tre kort -.-"

Men men! Man får skylla sig själv om man inte laddat kameran! :P

De människor i min närhet som är med på bilderna är; Syrrorna Lovisa o Sara, Kusin Miriam och Rickard, mammas moster Lulle, mamma, moster, våran vuxna kompis Marie, "Sopan" skådespelare, jag, Linnéa som går på Saras dagis ( URGULLIG TJEJ )


                                                                                           


GOD KVÄLL!

Av Frida - 7 juni 2012 20:57

Bloggar imorron!

Har varit och sovit över hos mammas moster!

Bjuder på en bild!


KRAM


 

Av Frida - 5 juni 2012 17:18

Hej på er!

Har varit lite badly ( bad ) update igår och idag beroende på att jag inte KUNDE 

gå in på just bloggplatsen.se eller andras bloggar på bloggplatsen.se

Så det är därför :)

Men nu går det igen och det tycker jag är bra!


Här kommer lite bilder från idag, jag gick ut och tog lite bilder eftersom jag inte hade något att göra!


                                             




KRAM ♥  

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards