Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Foton ♥

Av Frida - 4 juni 2012 07:43
Allt i mitt liv just nu är så himla roligt! 
Kompisar, livet, bloggen, familjen, skolan, saker som jag ska göra snart och ALLT!
Jag bara älskar mitt liv just nu :)

Ska snart till skolan men ville bara skriva det innan jag går :)



Tryck på bilderna för att komma till källan :)
Av Frida - 4 juni 2012 07:20

         

 

Av Frida - 3 juni 2012 19:27
Planerna för idag var att jag och mamma skulle åka in till stan och lämna saker till "lastbilsresan".
Men det blev ändrade planer!
Tydligen var lastbilen full så inget mer kunde tas emot, tråkigt nog kunde inte vi lämna något! :[
Så istället var vi hemma och vid tre-tiden var vi inne vid Välsviken och gick på Lger 157 :]
Jag köpte en snygg munktröja, och två par jeans :] ( var tvungen att sudda ut mitt rum, ser förjävligt ut! )

  '
       

Plus dessa jeans!

   
Vi åkte efter det till Karlstad stadsbibliotek och lånade lite böcker, och lyckligtvis hann vi! Biblioteket stängde kl.16.00 och vi var där kl.15.43 :D
Jag lånade några böcker jag tyckte verkade spännande och nu när jag kom hem tog jag kort på de :]

När biblioteket stängde var vi inte riktigt nöjda så vi åkte ut till Bergvik.
Väl där gick vi till H&M och jag köpte en leopardklänning och ett par mys shorts! :]

7
     
   

KRAM FRIDA ♥
Av Frida - 3 juni 2012 11:38
Idag ska jag och mamma åka in och lämna saker/kläder till "lastbilsresan" och sen gå på stan.
Därför har jag ägnat denna morgon till att plocka ihop saker som jag vill ge bort till behövande barn i Polen.

På det ena barnhemmet bor och specialundervisas barn och ungdomar som är mellan 7 och 24 år och har olika grader av funktionsnedsättningar. De är cirka 170 stycken. På det andra barnhemmet bor barn upp till 18 år och de är cirka 70 stycken.

Lina Johannesson och hennes kompisar ville göra något bra. De bestämde sig för att starta en kampanj via sociala medier och nu till helgen ska de fylla en lastbil med bra saker. På söndag vid tretiden börjar färden söderut. Målet för resan är barnhem i Polen.


Det känns roligt att man kan hjälpa de som behöver det :)
Här är bl.a kassar, pärm, pennskrin, skolblock, ritblock m.m som jag ger bort. Jag har också plockat ihop massa kläder som jag ska ge men jag tog aldrig kort på de.

 
   

 


Och nej, jag gillar inte JB jag fick affischen i en tidning en gång och har aldrig använt den!

Ha en jättebra dag, KRAM FRIDA
Av Frida - 29 maj 2012 17:36

Tänkte visa vad jag hade på mig idag, plus två bilder till på miiig hihi!

 
 
 
Vilken bild tyckte ni bäst om?

KRAM FRIDA
Av Frida - 9 maj 2012 17:17

Jag är med i en fototävling med temat värme HÄR.

 


Orsak till att jag valde bilden: Det här är min lillasyster och styvpappa. Varje gång jag tittar på fotot blir jag alldeles varm inombords för man ser verkligen kärleken mellan de. Jag tycker att den här bilden framlyfter värme. ♥


Var det jag ville säga.


KRAM ♥

Av Frida - 8 maj 2012 20:23

Idag har det varit en kul dag :)

Emma följde med hem efter skolan och vi tog massa kort, för det är bra att hon också gillar att fota, så här kommer de!

                              


Och ja, jag har tagit de tre sista bilderna :) Man kallar bilderna bokeh när de blir så! Är det inte coolt? :P


Sen har jag haft fotbollsträning idag också och jag märker att min fot som jag stukade i Mora håller på att försämras lite, för jag har lite mer ont i den nu. För tidigare höll det på att bli bättre men nu går det lite nedåt, så jag hoppas att det snart blir bra i den!


Ha en bra kväll!


KRAM ♥

Av Frida - 7 maj 2012 20:02

H3\\0! Här kommer lite bilder från när jag och Lea var, fast vi tog inte så många!


                   

Tycker sista bilden är så gullig!


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards