Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Foton ♥

YO!

Av Frida - 22 april 2012 20:02

YO! Äntligen har jag fått tid att sätta mig ner och ladda upp bilderna från idag! Har tagit en del kort och har haft en rolig dag, speciellt när vi fick vara med kalven och klappa den :) Fast jag tyckte lite synd om den som hade förlorat

sin mamma... :(

Sara har fått många presenter och jag har för en stund sen varit ute och spelat innebandy.

Här kommer bilderna!


                                          


På en bild ser kalven ganska läskig ut! :O

Nån mer än jag som ser på Mästarnas mästare? Ska i alla fall se på det nu!


KRAM

Av Frida - 17 april 2012 19:49

      Hej på er & god kväll! Sitter nyduschad i soffan och tittar delvis på hockey, delvis bloggar jag :)

Har nyss varit på fotbollsträning i en och en halv timme och det var JÄTTEKUL! Alltså, även om jag kanske inte körde järnet så var allting ändå roligt :)

Ni som har sett inlägget där jag skrev om att jag skulle göra kaneltestet är säkert nyfikna! Ni skulle bra gärna vilja se den eller hur? Visste väl det! Vad bra att jag redan har förberett det och har en video redo ;) MEN! Det betyder inte att jag lägger upp den! Det ska vara minst 7 som har kommenterat att ni vill se den så lägger jag upp den! Sånt är livet, orättvist! :D

Men ni kan istället få de bilder jag tog igår!


                                                                     


Ganska många va? :)

Bilderna från när vi slommade kommer typ på fredag om jag orkar... ^u^



Vad tycker ni läsare, vill ni se videon?

Av Frida - 15 april 2012 20:08

God kväll på er! Sitter just nu och ser på premiären av Mästarnas Mästare, diggar det mycket ;)

Det där kaneltestet jag prövade förut var ÄCKLIGT! Jag rekomenderar att ni som är känsliga för smaker INTE gör det! :)

Har varit ute och tagit lite bilder som jag tänkte lägga upp nu, hoppas ni tycker de blev bra, ni får gärna kommentera vad ni tycker :)

                                                     


Det var ganska många va? Det är mitt hus ovan :)


Har ni läsare gjort något speciellt/roligt idag då?

Av Frida - 31 mars 2012 20:14

Här kommer bilder från festen! Fast inte alla såklart, för det är jättemånga... :O

Ska skriva en sak till innan bilderna kommer;

Till slut, efter typ mitt sista försööök, så har jag iaf kommit en liten bit på vägen med min design! Jag har bytt presentationsbild nu! Fast nu återstår bara allt annat :/


Varsågoda!

                         


Kommer nog några till nån dag, och då kommer det nog vara bilder på huvudpersonen mest! ;)


Nåväl. Nu ska jag gå upp till Busan :)

Av Frida - 24 mars 2012 08:12


God morgon

ÄNTLIGEN är det vår! Supervarmt ute, tussilago, skillor, krokusar och såna där med blåa pärlor typ är hittade!

Det kommer upp bilder på det där i nästa inlägg för nu har jag inte tid för jag ska och hjälpa mamma med hennes 40 års fest som vi ska ha ikväll ;)

Ska bli så nice ;) Det kommer upp bilder därifrån också typ imorron eftersom jag inte har tagit några!

Efter festen ska jah sova över hos min kompis Linnéa som bor typ 100 meter

från stället vi ska vara på..! Då kan vi gå hem när vi vill.

Nu måste jag faktist gå och klä på mig eftersom vi ska åka och greja där om typ en kvart!!


Kram


Bjuder på en bild så länge som Ni får nöja er med!!! <3

 




Av Frida - 17 mars 2012 09:29

Godmorgon på er! Hade en väldigt kul kväll igår med Lea. Vi påbörjade

en ny tidning som vi döpte till Meowte. Det är en tidning om lite allt möjligt men vi kommer

typ alltid lära er rita något speciellt djur/människa/vad som helst.

Idag ska min familj och jag åka till mina kusiner Rickard och Miriam för Rickard

fyller två år idag ;)

Åhh! Kan inte lägg in min nya länkning till Leas blogg så det får bli

en gammal bild!


 


Kraaaaam

Av Frida - 16 mars 2012 19:42

Ja så här har min dag sett ut;


Jag gick ju såklart till skolan och slutade klockan två, ÄNTLIGEN fredag!

Lea och jag får skjuts av Julia och hennes morfar Göran, det är skönt att vi slipper gå ;)

Sedan äter jag och Lea mellis och går sedan ner till datorn och väntar på att Julia ska komma, vi brukar va med Julia när jag och Lea ändå är.

När Julia komm hit går vi ut och kör dunken och hajen med Elina, det är ju så bra väder ute!

Efter en stund gungar vi på den stora gungan alla fyra tillsammans, jag vet att vi är tokiga ;)

Sedan kom Martin, Sara och Lovisa och är i lekparken en stund, och jag lekte såklart mycket med Sara.

Till slut går vi hem och kommer inte på vad vi ska göra, så då går Julia hem och vi träffas senare på kalas hos Elina. Föräldrarna säger att vi kanske ska gå ut så då gör vi det, hoppar hopprep såklart ;)

Sedan kör jag, Julia, Lea och Elina vinken, det är faktist superkul med vinken.


Orkar inte skriva om ikväll men jag kan berätta att Lea ska sova över här och att vi kanske ska se på Hunger games premiären på fredag nästa vecka på bio :)


Bjuder på en bild jag nyss redigerat

 


Kommentera snygg/ful o.s.v :)


Kraaaaaaaaaaaaaaaamiss

Av Frida - 5 mars 2012 19:01

Ja idag var det ganska tråkigt i skolan. Eller rättare sagt så förstörde NO:n det sista på dagen.. Vi gjorde skittråkiga saker och min grupp fattade inget så vi var färdiga sist av alla! ;/

Idag har jag också varit med Lea och Julia. Men inte hela tiden med Julia. Vi var i stort sett bara ute när alla tre var och annars så tecknade jag och Lea av varsin bild från http://www.dragoart.com

Det finns supergulliga bilder där ^.^

Yees! Idag har vi fått våran språkvals enkät! Gissa vad jag valde?

Ni får bara gissa en gång och bara de som INTE vet vad jag valde får gissa. Som Lea får inte det för hon vet ;)

Här kommer lite bilder!

                                     

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards