Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Foton ♥

Av Frida - 29 februari 2012 10:18

Hej på er! Bilderna som jag lovade er kommer inte i det här inlägget. Orkar inte ladda upp de. Har redan en kompis här, och jag passar på att länka till hennes braiga blogg!

http://modelltova.bloggplatsen.se  Haha! Vet inte vad jag ska skriva blev lixom bara ett random inlägg...


Herrååååååå

Av Frida - 28 februari 2012 20:21

Nu lägger jag upp en bomb av bilder från det som gått av lovet!


                                                                                 


Det blev inte alla bilder men när man laddar upp flera bilder åt gången så går det bara ett visst antal bilder. Fortsättningen får ni nog imorgon! ;)

Men jag kan i alla fall berätta om vad vi gjorde hos morfar och Mia idag! Vi var ute och grillade kål bullar :D Visst låter det som om det är någon sorts brödbulle med sallad i? I själva verket var det som pankakor fast med mjöl och vatten då och så lite fläsk bitar i. Konstigt va?

Men som sagt! Fortsättningen kommer imorrn!

Ps: Alla bilder var inte från sjön men nästan alla! ^^

Av Frida - 27 februari 2012 19:05

 Ja då har ännu en dag av sportlovet gått och jag tar tillbaka det där om vår... :O

Denna dag har jag tillbringat med familjen först i Dejebadet och sen åkte jag och mamma till Karlstad. Vi gick först på Bergvik och shoppade kläder. När vi var färdiga gick vi till Hair É Jag som är en frisör salong. Jag klippte mig, och tänk, då har man lugg!   

Kommer lite bilder på det i slutet av inlägget! Sen gick jag och mamma till Akademibokhandeln och jag köpte boken Cirkeln för att ha något att läsa när mamma tränade på Friskis & Svettis. Och nu är jag hemma!

Här kommer bilderna!


  

Där är jag i min nya frisyr plus några av mina nya kläder! ^^




 

Jag igen där man inte ser hela min frisyr, dock ser man nya örhängena!


 

Och här är de sista av de nyköpta kläderna, vad tycks? Skulle vara jättesnällt om ni kommenterade :)


Kramiiiiiiiiiiiis

Av Frida - 27 februari 2012 09:11

Jag hade verkligen en toppenrolig dag igår! Var på sjön typ tills halv 3 och åkte spark, fotade och åkte med Martin och Lovisa på spark ut till en ö! Det fanns ett förfallet hus därute och det har nog varit något av en sommarstuga! Jag hade verkligen superkul igår, och det känns att våren är påväg. Istappar blir mindre och mindre, snön smälter, luften blir varmare och man behöver inte en riktigt tjock vinterjacka om man ska vara ute! Åhh vad jag älskar våren...

Men hallååå? Är det ingen som vill vara med och tävla? ;) Ingen verkar vilja vara med...

Men om ni vill så kan jag ändra till en fototävling! Ni skickar en bild som tyder på att det börjar bli vår till min mail! Tycker ni det låter bättre?! Om ni vill ha fototävling hellre så skriv en kommentar till detta inlägg, så ändrar jag bara det i ett nytt inlägg :D BÖRJA KOMMENTERA!!

Av Frida - 23 februari 2012 15:57

Här kommer fortsättningen på bildbomben!   Luktar det gott lilla Sara?   Nakenfisar! ^^     Goa tjejerna    Sara vilka vackra ögon du har..   Snygg istapp?       En till istapp    Fina blommor!    

Blombuketter gillar jag!      Och här har vi en liten del av familjen  

Snacka om LÅNG TUNGA!


Hoppas ni blev nöjda, kommentera jättegärna vad ni tycker, hur bilderna blev o.s.v


PossPoss


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards